همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: از تمام کسانی که به ورزشگاه آمدند عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم در حد و اندازه یک قهرمان بازی کنیم.

دوستی

به گزارش فارس، علی دوستی مهر پس از پیروزی 3 بر یک برابر لائوس در نشست خبری خطاب به خبرنگاران گفت: تشکر می‌کنم که از روزی که کارمان را شروع کردیم همیشه پشتیبان تیم ملی بودید، به همه شما افتخار می‌کنم و دستتان درد نکند.

وی درباره بازی عنوان کرد: گل غافلگیر کننده‌ای در ابتدای بازی خوردیم. فوتبال قابل پیش بینی نیست و به همین دلیل همه مردم را به سمت خودش جذب کرده است.

دوستی ادامه داد: لائوس تیم خوبی است. قبلا هم سخت‌ترین بازی خودمان را با لائوس اعلام کرده بودم. امروز کار سختی داشتیم و بازیکنان حریف در 90 دقیقه دوندگی داشتند و سختکوش بودند.

وی در مورد اینکه تیم نوجوانان در آینده بهتر خواهد شد یا نه گفت: کار در این رده سخت است. از تمام کسانی که در ورزشگاه حاضر شدند عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم در اندازه یک قهرمان بازی کنیم. از بازی بچه ها راضی نیستم اما بازی اول سخت است. امیدوارم در ادامه بتوانیم نمایش بهتری ارائه کنیم. از همه مردمی که در ورزشگاه حاضر شدند و ما را تشویق کردند تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در مورد اینکه چرا مسئولان ارشد ورزش در بین دو نیمه ورزشگاه را ترک کردند، تصریح کرد: کمتر دیده شده مسئولان برای دیدن بازی‌های تیم‌های پایه به ورزشگاه بیایند و بازی‌ها را نگاه کنند. من از آنها تشکر می‌کنم، با وجود اینکه رده نوجوانان است مسئولان به ورزشگاه آمدند، این مسئله برای من ارزش دارد و شاید به دلیل اینکه کار داشتند از ورزشگاه رفتند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در مورد پخش نشدن بازی از تلویزیون، گفت: اگر می‌خواهیم ورزش ما در همه رشته ها حرفه‌ای شود باید به رده‌های پایه بها بدهیم. تا زمانی که به رده‌های پایه اهمیت ندهیم و برای آنها ارزش قایل نشویم نمی‌توانیم پیشرفت کنیم. باید حرفه‌ای نگاه کنیم. هرچقدر به آنها شخصیت بدهیم فوتبال ما پیشرفت می‌کند و اگر به آنها بها ندهیم فوتبال ما پیشرفت نخواهد کرد.

حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پایان نشست در مورد اینکه نمی‌خواهید در مورد پخش نشدن بازی واکنشی نشان بدهید گفت: در این نشست فقط در مورد این بازی باید صحبت کرد و زمان پرداختن به این مسائل نیست.

کد خبر 185409
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز