همشهری‌آنلاین: تیم ملی فوتبال جوانان ایران پس از نخستین پیروزی خود مقابل تیم ملی جوانان ازبکستان که در شهر تاشکند انجام داد در دومین مسابقه مقابل همان تیم از پیروزی بازماند.

به گزارش خبرنگار اعزامی واحد مرکزی خبر از سمرقند در دومین رقابت تیم فوتبال جوانان ایران و تیم ملی جوانان ازبکستان که عصر امروز در استادیوم دینامو شهر سمرقند برگزار شد در دقیقه سی ام مسابقه دروازه ایران توسط جمشید اسکندراف مهاجم تیم ملی ازبکستان باز شد و نیمه نخست با وجود موقعیت های گل فراوان برای تیم ایران با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ازبکستان به پایان رسید.
در نیمه دوم در دقیقه پنجاه و نه بهنام برزای با زدن گل برای تیم ایران توانست بازی را با نتیجه مساوی یک یک به جلو ببرد ؛ اما در دقیقه های هفتاد وهشت و هشتاد و چهار فوتبالیست های ازبک توانستند دروازه ایران را بازکنند و با پیروزی سه بر یک بازی را به نفع خود به پایان برسانند.
انتخاب داور از کشور ازبکستان که میزبان این مسابقات بود و اعلام اخطارهای فراوان او برای فوتبالیست های ایرانی باعث اعتراض و درگیری در داخل زمین شد که حتی از دید مقامات فدراسیون فوتبال ازبکستان پوشیده نماند و پس از دو ساعت بعد از پایان بازی اعلام شد داور مسابقه بدلیل عملکرد ضعیف و ناشیانه جریمه ای معادل حداقل پنج هزار دلار را باید بپردازد.
رقابت های بعدی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در آبان در امارات عربی متحده برگزار می شود.

کد خبر 181368
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز