همشهری آنلاین: دبیرکل سازمان ملل قربانی تماس شیطنت آمیز دو کمدین کانادایی شد که خود را به جای نخست وزیر کانادا جا زده و وی را سر کار گذاشتند!

وقتی دبیرکل سازمان ملل سر کار گذاشته می‌شود

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی راشاتودی، سباستین ترودل و مارک آنتوان اودت، کمدین‌های یک برنامه رادیویی در کانادا هستند که شخصیت‌های مشهور سیاسی و هنری را قربانی تماس‌های تلفنی طنز آمیز در برنامه خود می‌کنند.

این دو کمدین که برنامه رادیویی آنها از شهرهای مونترال و کبک کانادا پخش می‌شود و شهرت زیادی دارند این بار بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل را قربانی برنامه خود قرار دادند.

آنها اظهار داشتند روز چهارشنبه به منظور برقراری ارتباط با بان کی مون حدود نیم ساعت تلاش کرده و نزدیک به 12 تماس تلفنی برقرار کرده‌اند که در نهایت در مجمع عمومی سازمان ملل توانستند با وی مکالمه داشته باشند.

بان کی مون در جریان یکی از نشست‌های خود با رهبران جهان بود که به تماس تلفنی جعلی پاسخ داد.

در جریان این گفت‌وگوی پنج دقیقه‌‌ای کمدینی که خود را به جای نخست وزیر کانادا جا زده بود به سبب حضور پیدا نکردن در مجمع عمومی سازمان ملل از بان کی مون عذرخواهی کرد و علت آن را شانه کردن موهایش با چسب قطره‌ای ذکر کرد!

این دو کمدین کانادایی همچنین از بان کی مون خواستند تا با رئیس اتحادیه ملی هاکی کانادا صحبت کند تا تیم‌ هاکی شهر کبک از کلرادور باز گردد!

ظاهرا پس از طرح این گفته‌ها بان کی مون شک می‌کند به این که یک جای کار می‌لنگد و می‌پرسد: ببخشید آیا اکنون من با استفان هارپر، نخست وزیر کانادا صحبت می‌کنم؟!

کد خبر 186342
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز