همشهری‌آنلاین: دهمین نمایشگاه یاد یار مهربان که قرار است همزمان با هفته کتاب در بوستان گفت وگو برگزار شود،زمان ثبت‌نام را تمدید کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دهمین دوره نمایشگاه یاد یار مهربان، ناشران علاقه‌مند به شرکت در این نمایشگاه تا دوشنبه دهم مهر ماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.yym.ir برای نام‌نویسی اقدام کنند.

 بر اساس این خبر ناشرانی که سال گذشته در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند و تنها باید اطلاعات موجود در فرم ثبت‌نام پیشین خود را بر اساس لیست کتاب‌های تازه‌ خود اصلاح کنند. شرط حضور ناشران در این نمایشگاه عرضه کتاب‌هایی است که چاپ اول آنها از سال 1389به بعد بوده است.

تاکنون بیش از 477 ناشر برای حضور در نمایشگاه «یاد یار مهربان» نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد، 403 ناشر تهرانی هستند و پس از تهران، به ترتیب شهر قم با 37 ناشر، مشهد و اصفهان با 9 و 5 ناشر، بیشترین میزان حضور در نمایشگاه امسال را خواهند داشت.

همچنین 139 ناشر جدید که به تازگی فعالیتشان در حوزه نشر را آغاز کرده‌اند، برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند. در حال حاضر 24 هزار عنوان کتاب، در دبیرخانه نمایشگاه به ثبت رسیده است که از این میان کتاب‌های حوزه ادبیات بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان شهید علی اکبری، روبروی کوچه صحاف‌زاده، پلاک4 دبیرخانه نمایشگاه «یاد یار مهربان» مراجعه کنند.

دهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت موسسه نشر شهر، با هدف اهدای کتاب به مدارس برگزار می‌شود. این نمایشگاه 20 تا 26 آبان، همزمان با هفته کتاب، در بوستان گفتگو، واقع در بزرگراه چمران برپا خواهد ‌شد.

کد خبر 186050
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز