همشهری آنلاین: نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت رسانه با ماموریت بهره گیری از دانش و تجربه جهانی برای مدیریت رسانه‌های ایرانی برگزار می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، نخستین کنفرانس بین‌‌المللی مدیریت رسانه با مأموریت بهره گیری از دانش و تجربه جهانی برای مدیریت رسانه‌های ایرانی باحمایت سازمان‌صداوسیمای جمهوری‌اسلامی‌ایران و با مشارکت و همکاری مؤسسات و سازمان‌های رسانه‌های، آموزشی و پژوهشی و دانشگاه های صاحب کرسی در حوزه مدیریت رسانه در سراسر جهان، در 29 و 30 بهمن ماه سال 1391 برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس از استادان، پژوهشگران و صاحبنظران حوزه مدیریت رسانه و مدیران مجرب رسانه‌ای دعوت می‌شود با ارائه مقاله، سخنرانی، تجارب مدیریتی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای تحقق هدف اصلی کنفرانس در محورهای معین شده برای کنفرانس همکاری کنند.

نقد و بررسی نظریه‌های نوین مدیریت رسانه، مدیریت رسانه و آینده آفرینی، بررسی جایگاه اخلاق در مدیریت رسانه، مدیریت راهبردی در رسانه، تفکر راهبردی در رسانه، مدیریت رسانه‌های دانش‌بنیان، مفهوم شناسی رسانه پاک، چیستی مدیریت رسانه و نظارت و ارزیابی در سازمان‌های رسانه‌ای از محورهای این کنفرانس در حوزه مباحث نظری است.

چالش‌ها و مسائل مدیریت رسانه، مدیریت بحران و رسانه و مدیریت رسانه در ایران از دیگر محورهای این کنفرانس بین المللی است.

بهره گیری از دانش و تجربه جهانی در حوزه مدیریت رسانه، بومی و نهادینه سازی نظریات مدیریت رسانه، کاربرد و اجرای نظریات جدید مدیریت رسانه، پاسخ به نیاز مدیریت سازمان های رسانه‌ای در محیط پیچیده و متحول رسانه‌ای، جمع آوری، ثبت و طبقه بندی دانش موجود در حوزه‌های جهانی در ارتباط با رسانه از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

مهلت ارسال چکیده مقاله تا 15 آبان ماه و مهلت ارسال اصل مقاله تا 15 آذرماه سال جاری خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 22021367 و 22021636 تماس بگیرند و یا به سایت www.icmm.ir مراجعه کنند.

کد خبر 185762
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز