همشهری آنلاین: نمایش کمدی «دختر بودن یا پسر نبودن مسئله این است» به نویسندگی فرهاد نقد علی و کارگردانی هاجر پورسینا از روز چهارشنبه 5 مهر ماه ساعت 18 به روی صحنه سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران می‌رود.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایش کاری از گروه «شاپو» است که داستان تعویض دونوزاد در بیمارستان را حکایت می‌کند، دختر و پسر این قصه جای خود را به هم می‌سپارند و فضای کمدی را بر کل اثر حاکم می‌کنند.

این نمایش با نام «خاطرات جوجه اردک زشت» موفق به کسب مقام اول کارگردانی، مقام نخست بازیگری زن و مرد و رتبه سوم نویسندگی ازدومین جشنواره تئاتر کمدی اصفهان شد.

بازیگردان نمایش «دختر بودن یا پسر نبودن مسئله این است» که از نقش آفرینان حرفه‌ای استان اصفهان هستند، عبارتند از علی قیومی، الهه خوشکام، سولماز زمانی و عادل یوسفی.

گروه شاپو به سرپرستی امیر جاودانی زرین تاکنون نمایش‌های کاکلی را در جشنواره سارایو، "همه دوستان من" را در جشنواره پرفورمنس نیو دهلی و "مبارک هوایی می‌شود" را به روی صحنه برده است.

نمایش «دختر بودن یا پسر نبودن مسئله این است» تا آخر مهر ماه همه روزه به غیر از شنبه‌ها ساعت 18 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

کد خبر 185623

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز