همشهری آنلاین: نمایش پلکانی از ستاره به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به کارگردانی محمد الهی در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تولید شد.

هنر دفاع

به گزارش همشهری آنلاین، جواد تمدنی مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با بیان این خبر افزود: این نمایش که برای اجرای آن از شیوه‌ای بدیع و خلاقانه کمک گرفته شده است، از تولیدات ویژه انجمن در سال 91 است که به صورت چند رسانه‌ای و با بهره گیری ازویدئو سعی در ارائه هنرمندانه‌تر و جذابتری از مفاهیم والا و ارزشمند دفاع مقدس دارد.

داستان این نمایش قصه رزمنده‌ای است که با شور و علاقه به جبهه‌های جنگ قدم می‌گذارد و بسیار علاقمند به حضور در یکی از عملیات‌ها است.

اما شب قبل از عملیات اتفاقی می‌افتد که... .

این نمایش با مدت زمان 60 دقیقه در مجتمع فرهنگی هنری اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی-نبش بهارجنوبی-جنب بانک صادرات از 4 تا 24 مهرماه به روی صحنه می‌رود.

علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه با شماره تلفن88911438 تماس بگیرند.

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: علی حاتمی نژاد، طراح و کارگردان: محمد الهی، مشاور کارگردان: دکتر حسین فرخی، بازیگران:محمد الهی-امیر محاسبتی-ساغر تهرانی-مهرداد الهی و مژگان حسین‌زاده.

طراح صحنه: احمد آخوند زاده، دستیار کارگردان: امیر محاسبتی، مدیر صحنه: هوشنگ افروز، طراح و ساخت دکور: امیر افروز، تصویر بردار و عکاس: فرید نجفی، مونتاژ: مهرداد الهی.

 

 

کد خبر 185428

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز