یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۱:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: سیزدهم فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محل‌های پر تردد به اجرا در می آید.

سرهنگ فرید رزم آزما در گفتگو با مهر افزود: از ساعت 6 الی 24 روز 13 فروردین ماه جاری حرکت تمامی وسایل نقلیه سنگین به استثنای کامیون ها و تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در معابر شهر تهران و جاده های مخصوص قدیم کرج، جاده کن - سولقان، لشکرک و بزرگراه های افسریه، اسب دوانی، بعثت، فدائیان اسلام و شهرزاد ممنوع است.

وی گفت: حرکت موتورسیکلت، موتور سه چرخ و دیگر وسایل نقلیه کندرو از ساعت 6 الی 24 همین روز در خیابانهای ولیعصر (عج) از میدان ونک به سمت شمال، شهید باهنر، شهید رجایی، بزرگراه های چمران، شیخ فضل الله نوری، مدرس، صدر و آفریقا ممنوع است.

مدیر اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: تردد خودروها در خیابان آزادی حد فاصل میدان آزادی تا انقلاب نیز از ساعت 16 الی 21 روز 13 فروردین ماه جاری به صورت یک طرفه بوده و رفت و آمد به فرودگاه مهرآباد و پایانه غرب از طریق بزرگراه های شیخ فضل الله نوری، محمدعلی جناح و خیابان های مخابرات، شهید رحمانی و جاده مخصوص کرج انجام می شود.

رزم آزما گفت: همچنین خیابان پاسداران حد فاصل میدان های نیاوران و نوبنیاد از ساعت 16 الی 21 از سمت شمال به جنوب و خیابان اقدسیه از جنوب به شمال در همین ساعت یک طرفه می شود.

وی افزود: همچنین محدودیت ترافیکی از سه راه لشکرک - تهران پارس از ساعت 16 تا پایان ترافیک اعمال می شود و بار ورودی این محدوده به سمت جنوب و نهایتا بزرگراه های بابایی و صدر هدایت می شود.

مدیر اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ یادآور شد: در روز 13 فروردین ماه جاری همچنین جاده دماوند از تهران به آبعلی از ساعت 7 الی 13 یک طرفه بوده و از ساعت 16 این محور از آبعلی به تهران یک طرفه خواهد شد.

رزم آزما ادامه داد: در خیابان هنگام نیز از تقاطع سه راه دوازدهم تا تقاطع هنگام - بلوار لویزان و ضلع غربی پادگان لویزان از ساعت 7 تا 13 از جنوب به شمال و از ساعت 16 تا 22 از سمت شمال به جنوب یک طرفه می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح زوج و فرد از ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد سه شنبه 14 فروردین ماه جاری در محدوده اضطرار و طرح تردد در محدوده مرکزی شهر تهران نیز از همین ساعت اجرا خواهد شد.

کد خبر 18558

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز