گروه اقتصادی- علی ابراهیمی: در آستانه شروع سال تحصیلی 400نمایشگاه فروش پاییزه در سراسر کشور بر پا می‌شود و فعالیت این نمایشگاه‌ها در چهار نقطه شهر تهران نیز از دیروز آغاز شده است.

رئیس شورای اصناف کشور با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های فروش پاییزه در تهرانپارس، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت و ارم گفت: در نمایشگاه‌های فروش پاییزه کالاها با تخفیف 10تا 15درصدی به مردم عرضه می‌شود، این نمایشگاه‌ها تا 25شهریور‌ماه به‌مدت 10روز بر پا خواهد بود و مردم می‌توانند از ساعت 10صبح تا 22شب از این مراکز بازدید کنند.

قاسم نوده‌ فراهانی با انتقاد از نبود فضای مناسب برای بر پایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا گفت: عرضه کالا در فضای نامناسب و زیر چادر و با حداقل امکانات رفاهی و امنیتی در‌شأن مردم ایران نیست و بارها از استانداری و شهرداری درخواست کرده‌ایم تا مکانی را برای محل دائمی نمایشگاه‌ها اختصاص دهند و بازهم این درخواست را تکرار می‌کنیم.

همچنین زمان و چگونگی بر پایی این نمایشگاه‌ها در سایر استان‌ها نیز بنابر تصمیم‌گیری دستگاه‌های ذی‌ربط خواهد بود. وی با بیان اینکه در این نمایشگاه‌ها انواع کیف و کفش، لوازم التحریر، مواد غذایی، مواد پروتئینی، روغن، برنج، لوازم ورزشی، انواع شوینده‌ها و پاک‌کننده‌ها و سایر مایحتاج مردم عرضه می‌شود، گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه‌های فروش پاییزه، طرح فروش فوق‌العاده نیز توسط واحدهای صنفی منتخب در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.

نوده فراهانی با رد نقش اصناف در گرانی اقلام خوراکی و کالاهای مصرفی تصریح کرد: گرانی‌های اخیر بازار در حوزه اصناف نیست و آنها هیچ دخالتی در این‌باره و قیمت‌گذاری‌ها ندارند؛ هر چند تخلفات صورت‌گرفته در حوزه اصناف قابل انکار نیست .

کد خبر 183673
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز