همشهری آنلاین: به مناسبت روز جهانی کودک، فراخوان نمایشگاه نقاشی و عکس کودک از سوی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام شد.

نقاشی کودک

به گزارش فارس، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از تمامی علاقمندان به شرکت در این فراخوان دعوت کرده است تا آثار خود در زمینه نقاشی و عکس را تا پایان شهریور ماه به واحد حفاظت و مرمت این مجموعه ارائه دهند.

بخش نقاشی این فراخوان مربوط به کودکان زیر 12 سال بوده و علاقمندان جهت شرکت در آن می‌توانند آثار خود را با 2 موضوع «کودکان دیروز-کودکان امروز» و «سرزمین من ایران» با تکنیک آزاد تا تاریخ یاد شده به این مجموعه تحویل دهند.

در دور اول مسابقه، آثار منتخب پس از بررسی در کمیته داوری در نمایشگاهی به نمایش گذاشته می‌شود و در دور دوم به 3 اثر برتر نمایشگاه جوایزی اهدا می‌شود.

همچنین در بخش عکس نیز علاقمندان در تمامی گروه‌های سنی می‌توانند آثار خود را با موضوعات «کودک - بازی»، «کودک - جامعه» و «کودک - خانواده» به صورت فایل عکس به واحد حفاظت و مرمت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران ارائه دهند.

در دور اول مسابقه عکس، آثار شاخص پس از بررسی در کمیته داوری انتخاب و به صورت چاپ و شاسی در نمایشگاهی که به مناسبت روز جهانی کودک برپا خواهد شد به نمایش گذاشته شده و در دور دوم این مسابقه به 3 اثر برتر نمایشگاه جوایزی اهدا می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این فراخوان می‌توانند به وب سایت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به آدرس www.niavaranmu.com مراجعه کرده و یا با شماره‌های 222282020 و 222282050 تماس بگیرند.

 

کد خبر 183284

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز