سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
۰ نفر

گروه حوادث: سرعت خودروی زن سارق آنقدر زیاد بود که وی هنگام فرار با خودروی دیگری تصادف کرد و در محاصره مردم گرفتار شد.

حوادث سرقت

اواخر مرداد امسال مأموران کلانتری 152 تهران در جریان دستگیری یک زن سارق در خیابان دولتخواه قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. عده‌ای از اهالی محل درحالی‌که دور زن جوانی جمع شده بودند، اجازه نمی‌دادند وی فرار کند و مدعی بودند که این زن، سارق طلاهای دختربچه‌هاست. یکی از شاهدان به محض دیدن مأموران به آنها گفت: داخل حیاط خانه مشغول شستن موتورم بودم که متوجه فریاد «آی دزد، آی دزد» زنی شدم که از خیابان به گوش می‌رسید.

با عجله به خیابان دویدم و زن جوانی را دیدم که پشت فرمان یک خودروی پراید نشسته و با سرعت زیاد در حال فرار است. سرعت ماشین او آنقدر زیاد بود که ناگهان کنترل آن را از دست داد و با وانت نیسان من که در خیابان پارک بود تصادف کرد. با دیدن این صحنه به طرف زن جوان رفتم و وقتی متوجه شدم که وی سارق است و قصد فرار دارد، مانع او شدم. می‌خواستم وی را متوقف کنم اما او که قصد داشت هر‌طوری شده فرار کند دستم را چنان گاز گرفت که دچار خونریزی شد و احساس درد شدیدی کردم. زن جوان بعد از این ماجرا می‌خواست به فرار ادامه دهد که همسایه‌ها سر رسیدند و مانع او شدند. وقتی زن سارق را دستگیر کردیم، با پلیس تماس گرفتیم تا او را تحویل مأموران دهیم.

اظهارات مرد جوان و بقیه اهالی محل در حالی بیان می‌شد که زن سارق مدعی بود بی‌گناه است و مردم او را به‌خاطر تصادف دستگیر کرده‌اند. با این حال حرف‌های زن جوانی که مدعی بود متهم قصد سرقت طلاهای دختربچه‌اش را داشته اما با فریاد آی دزد، آی دزد او ناکام مانده و سوار بر خودروی پرایدش متواری شده بود، باعث شد مأموران زن سارق را دستگیر و برای تحقیقات در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار دهند. با کشف یک سیم چین و چند رشته طلای بچگانه بریده شده از متهم، بازجویی از او آغاز شد و وی که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به سرقت طلاهای دختربچه‌ها اعتراف کرد. بعد از اعترافات این زن مأموران موفق به شناسایی اولیای تعدادی از کودکانی شدند که زن سارق بعد از سرقت طلای آنها با استفاده از خودروی پراید متواری شده بود.

سرهنگ اسدی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه زن سارق اعتیاد شدیدی به مصرف مخدر شیشه دارد، گفت: با توجه به شناسایی متهم از سوی شاکیان و اعتراف او به سرقت، برای وی قرار قانونی صادر شد و افرادی که طلای فرزندانشان با این شگرد در محدوده جنوب و جنوب غرب تهران سرقت شده می‌توانند برای شناسایی او به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

کد خبر 183523
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز