همشهری آنلاین: رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه تاکنون 28 کاروان از دانشگاهیان برای سفر معنوی به عتبات عالیات اعزام شده‌اند از آغاز دور جدید ثبت‌نام از بهمن‌ یا اسفند ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سید محمدرضا فقیهی اظهار داشت: اعزام دانشگاهیان برای سفر به عتبات عالیات از اول شهریور آغاز شد و تاکنون 28 کاروان برای سفر معنوی به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات تا پایان آبان ماه ادامه دارد، در خصوص زمان دور جدید ثبت نام دانشگاهیان به عتبات عالیات گفت: فعلاً تا زمانیکه این گروه‌ها به عتبات اعزام شوند ثبت‌نام جدید نداریم ضمن اینکه اعزام‌ها به دلیل اینکه زمان امتحانات دانشجویان فرا می‌رسد تعطیل خواهد شد و دور جدید ثبت نام از بهمن یا اسفند ماه آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام فقیهی در خصوص برنامه‌های درنظر گرفته شده برای دانشگاهیان در سفر عتبات عنوان کرد: در کربلا برنامه‌های متنوعی داریم.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: بازدید از بیت حضرت امام(ره)، بازدید از کتابخانه مرحوم کاشف‌الغطاء و کتابخانه مرحوم علامه امینی و برخی از مراکز فرهنگی و حوزوی نجف از برنامه‌های ما برای دانشگاهیان در سفر به عتبات عالیات است.

وی ادامه داد: همچنین در مسیر نجف به کربلا زیارت قبر رشید حجری یکی از اصحاب خاص امیرالمؤمنین(ع)، زیارت قبر زیدبن‌علی الحسین(ع)و بازدید از شهر بابل(‌ شهری که قدمت 4 هزار و 500 دارد و از صنعت آجر استفاده کرده است و کنار آن ویرانه کاخ صدام قرار دارد) از دیگر برنامه‌های ما برای دانشگاهیان در سفر به عتبات عالیات است.

حجت‌الاسلام فقیهی با بیان اینکه در کربلا نیز دانشگاهیان میهمان غذای حضرت خواهند شد، گفت: برای نخستین بار تمام دانشگاهیان از شهر مدائن و قبر سلمان فارسی و طاق کسری بازدید خواهند کرد.

کد خبر 183484

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز