مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: دوازدهمین دوره از جایزه بزرگ معمار، در سال 91 همچون دوره‌های گذشته مهرماه جاری برگزار خواهد شد.

مجله معمار

به گزارش ایسنا، دوازدهمین دوره از جایزه معمار به عنوان یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین جایزه‌های معماری ایران در داخل کشور و سطح بین‌الملل، امسال با عنوان «جایزه معمار 91» توسط معمار نشر برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این دوره، تمامی پروژه‌های ساخته‌شده پس از انقلاب در سه گروه عمومی، مسکونی و بازسازی در ایران که در دوره‌های قبل جایزه معمار شرکت نکرده‌اند، مجاز به شرکت در رقابت جایزه معمار 91 هستند.

پروژه‌های معماری داخلی نیز اگر دخل و تصرف در اجزای ثابت فضای آ نها صورت گرفته باشد، امکان شرکت در گروه بازسازی را خواهند داشت.

معیارهای داوری این مسابقه، خلاقیت در طراحی و نوآوری در کاربرد مصالح و فناوری‌های نوین، مواجهه خلاقانه با مشکلات خاص پروژه‌ها، دقت در طراحی جزئیات و توجه به محیط پیرامونی و شرایط اقلیمی هر پروژه است.

آخرین مهلت شرکت در مسابقه «جایزه معمار 91 » روز یکشنبه _ ۱۹ شهریور ماه_ اعلام شده است و هیات داوران در روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریورماه جاری مدارک رسیده را بررسی می‌کنند.

داوری پروژه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی نیز در روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه برگزار خواهد شد.

جوایز برندگان این دوره جایزه معمار در تاریخ ۲۷ مهر ماه، طی مراسمی که محل برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد، اهدا می‌شود.

مبلغ کل جوایز این دوره 45 میلیون تومان است که بنا به صلاحدید داوران به برندگان اهدا خواهند شد.

شرکت سوپرپایپ اینترناشنال نیز همچون دوره‌های گذشته تامین مالی جایزه معمار را برعهده دارد.

علاقمندان باید مدارک مربوط هر پروژه را به صورت فابل pdf، با حجم حداکثر 5 مگابایت به آدرس پست الکترونیک معمار (editor@memar-m.com) ارسال کنند.

این مدارک شامل، دو صفحه‌ A4 شرح پروژه، یک صفحه‌ A4 مشخصات طراح، کارفرما و مجریان اصلی و همچنین تصاویر و نقشه‌های پروژه شامل پلان‌ها، مقاطع و نماها می‌شود.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر درباره جایزه معمار نیز می‌توانند با دفتر مجله معمار یا نشانی editor@memar-m.com تماس بگیرند.

 

کد خبر 183180

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز