گروه شهری: مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آماده‌شدن پل‌‌اصلی ‌شرق به غرب تقاطع غیرهمسطح شیخ‌فضل‌الله- جناح در اواخر شهریورماه خبرداد.

شهر معماری

محمدحسن وساق ضمن اعلام خبر فوق افزود: پل‌ شرق به غرب در پروژه تقاطع غیرهمسطح شیخ‌فضل‌الله - جناح که یکی‌ از پل‌های اصلی به‌حساب ‌می‌آید، تاکنون 90درصد پیشرفت‌ فیزیکی داشته و تنها عملیات مربوط ‌به تزریق غلاف‌ها باقی‌ مانده است. وی با‌ بیان اینکه عملیات نصب قرنیزها در پل‌ اصلی شرق به غرب در حال اتمام است، گفت:

از 24مردادماه کار نصب هندریل‌های عرشه در این بخش‌ از پروژه آغاز شده و در حال افزایش تجهیزات مورد نیاز جهت تسریع عملیات نصب‌ عرشه هستیم. وساق همچنین با‌ بیان اینکه بخش عمده‌ای از عملیات خاکبرداری در قسمت پشت پل‌ ‌اصلی شرق به غرب انجام شده‌است، گفت:‌ تلاش ‌می‌کنیم کار نصب‌ عرشه سایر پل‌ها نیز با افزایش تجهیزات مورد نیاز تسریع ‌شود.

مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه حجم قابل‌ توجهی از عملیات خاکریزی در رمپ‌های شرقی انجام شده‌است، گفت: راستگردهای مربوط به قسمت شمال‌شرق 80درصد پیشرفت‌ فیزیکی داشته و به‌منظور ادامه عملیات‌ اجرایی، هماهنگی‌هایی از سوی شهرداری منطقه دو، جهت رفع معارض‌های ملکی و تأسیساتی در حال انجام است.گفتنی‌است احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شیخ‌فضل‌الله - جناح که تقاطعی جدید و به‌صورت پل‌های جهتی است، از تداخل‌ ترافیکی در یک تقاطع شبدری کاسته و منجر به روان‌سازی ترافیک به‌خصوص در ساعات اوج‌ ترافیک خواهد شد.

کد خبر 182733
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز