مرودشت: پدر یکی از دانش‌آموزان سوخته دورودزن گفت: مسئولان وعده‌های خود به دانش‌آموزان دورودزنی را فراموش کرده‌اند.

دانش آموزان - مدرسه

 

نصیر کرمی پدر فاطمه کرمی از دانش‌آموزان سوخته مدرسه شهید رحیمی دورودزن در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: صدمات و لطمات آن حادثه تلخ و ناگوار هر سال با بزرگ‌تر شدن این کودکان معصوم وسیع‌تر می‌شود و آنها از مواجهه با آینه در منزل هراس دارند و از هرگونه آینه‌ای گریزانند.

پدر این دانش‌آموز افزود: برای جلوگیری از این نگرانی فرزندش مجبور شده است، شیشه‌های رفلکس منزل خود را تعویض کند و فرزندش در هیچ مجلسی حاضر نمی‌شود. وی اضافه کرد: مسئولان به وعده‌های داده شده عمل نکرده‌اند و پس از پرداخت دیه این کودکان را به حال خود رها کرده‌اند و از نظر روحی و روانی این دانش‌آموزان دچار افت شده‌اند. کرمی ادامه داد: مسئولان وعده سفر مشهد و عمره مفرده به این دانش‌آموزان داده بودند که تاکنون به آن عمل نکرده‌اند و با وجود اینکه این سفر بار مالی چندانی برای آنان نداشته است اما از نظر روحی و روانی اثر بسیار مثبتی برای این دانش‌آموزان دارد.

پدر این دانش‌آموز ادامه داد: این دانش‌آموزان زیرپوشش بیمه روستایی و عشایری مستمری ناچیز ماهانه 200هزار تومان دریافت می‌کنند که قول افزایش 10درصدی سالانه این مستمری تاکنون محقق نشده و با افزایش تورم و گرانی به‌وجود آمده این مستمری ارزش خود را از دست داده است. در حادثه‌ای تلخ و اندوه‌بار در سال 85در مدرسه شهید رحیمی روستای دورودزن در شهرستان مرودشت هشت نفر از دانش‌آموزان این مدرسه دچار سوختگی شدید شدند.

 

کد خبر 182685

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز