همشهری‌آنلاین: جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی آمادگی برگزاری هرچه باشکوه‌تر اجلاس را در بعد امنیتی و انتظامی داراست، از اتخاذ 4 لایه امنیتی و نظامی برای پایتخت در زمان برگزاری اجلاس شانزدهم سران جنبش غیرمتعهدها در تهران خبر داد.

ایسنا نوشت: سردار احمدرضا رادان درباره اقدامات امنیتی و نظامی اتخاذی برای با شکوه‌ برگزار شدن این اجلاس گفت: برای مکان‌های برگزاری اجلاس در سطح کارشناسان، وزرای خارجه و سران چند لایه امنیتی و انتظامی تعریف شده، چهار لایه امنیتی و نظامی نیز برای شهر تهران تعریف کرده‌ایم و پرسنل نیروی انتظامی در آماده‌باش صد در صد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این اجلاس از بعد امنیتی و انتظامی هستند.

وی با اشاره به اهمیت آسایش مردم گفت:‌ محدودیت‌های ترافیکی در برخی از جاها خواهیم داشت در برخی از معابر انسدادهایی انجام می‌دهیم، البته در این راستا معابر کمکی و پشتبیانی برای تسهیل در رفت و آمد مردم در نظر گرفته شده است.

رادان در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه ما ناچاریم یکسری محدودیت‌ها را برای تسهیل رفت و آمدها اعمال کنیم، گفت:‌ اطلاع‌رسانی‌های لازم در این ارتباط توسط راهنمایی رانندگی، رییس پلیس تهران و همچنین شبکه‌پیام اعمال خواهد شد.

جانشین فرمانده ناجا به مردم توصیه کرد که در زمان برگزاری اجلاس غیرمتعدها در محدوده اجلاس تردد کمتری داشته باشند

کد خبر 182031
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز