شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت اپل به احتمال زیاد نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود را در ماه سپتامبر عرضه خواهد کرد. طبق معمول هم شایعات زیادی در مورد قابلیت‌های جدید آن در گوشه و کنار اینترنت وجود دارد.

ios6-news

وب سایت خبری Cnet تعدادی از این شایعات را جمع بندی کرده است.

Wi-Fi Plus Cellular

وب سایت Macrumors برای اولین بار این قابلیت را معرفی کرد که به دستگاه این قابلیت را می دهد تا وقتی که اینترنت wi-fi قطع می شود به صورت خودکار به شبکه 3G یا GPRS متصل شود.

در نسخه های قبلی جابجایی بین وای فای و شبکه اینترنت موبایل بر عهده کاربر بود. اگر این قابلیت در iOS6 اضافه شود دردسرهای قطع و وصل اینترنت را از بین می برد.

ارسال و دریافت فایل از طریق بلوتوث

این شایعه در صورت درست بودن شاید جنجالی ترین خبر اخیر از شرکت اپل باشد. اپل از زمان عرضه اولین دستگاه آی فون در سال ۲۰۰۷ تاکنون این قابلیت را در دستگاه‌های خود به دلیل حفظ کپی رایت مسدود کرده بود.

صفحه خانه پنج خطی در آی فون

این خبر را وب سایت 9to5Mac منتشر کرد و با توجه به احتمال عرضه آی فون ۵ با نمایشگری بزرگتر نسبت به آی فون ۴ ۳ گفته بود که در صفحه Home سیستم عامل iOS6 برای آی فون جدید ۵ سطر اپلیکیشن در نظر گرفته شده است.

نمایشگرهای آی فون از اولین نسل تا آی فون 4S هیچ تغییر اندازه ای نداشته و همواره در صفحه Home تعداد ۵ سطر برای اپلیکیشن ها جا وجود داشته است.

برای خرید اپلیکیشن‌های مجانی نیازی به وارد کردن کلمه عبور نیست

همه کسانی که از Apple ID برای خرید اپلیکیشن استفاده می کنند با دردسر وارد کردن کلمه عبور برای هر بار دانلود آشنا هستند. وب سایت Cult of Mac در خبری اعلام کرده که در سیستم عامل iOS6 دیگر برای دانلود اپلیکیشن های مجانی نیازی به وارد کردن کلمه عبور نیست.

کد خبر 180705

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز