چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

گروه حوادث: پیرمرد73 ساله که بعد از 50 سال زندگی مشترک همسرش را به قتل رسانده و جسدش را کنار رودخانه‌ جاده چالوس رها کرده بود، در اعترافاتش مدعی شد اختلافات خانوادگی انگیزه این جنایت بوده‌ است.

عصر پنج‌شنبه هفدهم اسفندماه  پس از آنکه کشف جسد مثله شده یک زن میانسال در جاده چالوس از طریق کارگر باغی به پلیس گزارش شد ، کارآگاهان جنایی کرج با حضور در صحنه بررسی‌های خود را برای یافتن سرنخی از عامل جنایت آ‌غاز کردند.

در حالیکه تحقیقات ادامه داشت، 2 روز بعد از کشف جسد، مرد سالخورده‌ای به همراه دخترش به کلانتری رسالت کرج رفته و مدعی شد همسرش به نام معصومه را به قتل رسانده است.

با انتقال این مرد به اداره آگاهی  بازجویی‌های اولیه از وی آغاز شد که وی در این بازجویی‌ها گفت: مدتها بود که با همسرم اختلاف پیدا کرده بودم و این اختلافات دایما بیشتر می‌شد.

این پیرمرد گفت: عصر چهارشنبه 16 اسفند احساس کردم دیگر خسته شده‌ام، در حالی که شرایط سختی داشتم تصمیم به قتل گرفتم، آجری را داخل پارچه گذاشتم و همسرم را در حالی که در خواب بود با ضربات متعدد به سرش به قتل رساندم.

 سپس جسد بی‌جانش را به داخل حمام کشاندم و بعد از یک ساعت فکر کردن آن را مثله کرده و داخل گونی انداختم، پس از آن خودرویی کرایه کرده و در تاریکی شب گونی‌ها را کنار رودخانه‌ای در جاده چالوس رها کردم.

عامل این جنایت در ادامه گفت: فردای آن روز به خانه فرزندانم رفتم، اما هیچ کدام از آنها در خانه نبودند، دوباره به سراغ گونی‌ها رفتم و دیدم هنوز همانجا هستند. به همین خاطر به دخترم تلفن کردم و از او خواستم به خانه‌ام بیاید  و آنوقت در زیرزمین  خانه بود که ماجرا را برایش تعریف کردم و پس از آن خودم را به پلیس تسلیم کردم.

سرهنگ حجت‌الله مفاخری- رئیس اداره آگاهی کرج- با اعلام این خبر گفت: با اظهارات این مرد وی در حال حاضر با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد تا تحقیقات تکمیلی صورت گیرد.

کد خبر 17880

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز