همشهری‌آنلاین: سرمربی و مدیر فنی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: کشتی ایران با نفرات کنونی، توانایی کسب بهترین نتیجه تاریخ بازی های المپیک را برای کشورمان در المپیک لندن دارد.

منصور برزگر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد:‌ بازی‌های المپیک، بزرگترین آوردگاه ورزش جهان محسوب می شود و به طور حتم، کار برای ورزشکاران در این بازی‌ها همیشه سخت و دشوار است اما کشتی ایران می‌تواند در این شرایط سخت نیز به موفقیت دست یابد.

وی با بیان اینکه کشتی همواره در شرایط سخت برای کشورمان آبرو داری و افتخار کسب کرده است، ادامه داد: در حالی که همیشه کشتی، بار اصلی مدال آوری کشورمان را در رویدادهای مختلف به دوش کشیده است، اما توجه مسوولان به این رشته کم بوده و بودجه ورزش صرف رشته های دیگر می‌شود.

وی با بیان اینکه کشتی فرنگی ایران در برهه کنونی، بهترین وضعیت را دارد، پیش بینی کرد: ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی های المپیک 2012 لندن، بین 5 تا 7 مدال رنگارنگ برای کشورمان به ارمغان آورند.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران تصریح کرد: تغییر و تحولات و حواشی که همیشه پیش از بازی های المپیک گریبانگیر کشتی کشورمان می شود، مهم ترین دلیل کسب نتایج ضعیف در بازی‌های المپیک بوده است.

وی اضافه کرد: نتیجه گیری در رویدادهای مهمی همچون المپیک نیازمند برنامه ریزی چهار ساله است و اقدامات مقطعی و چند ماهه نمی تواند موفقیت مستمر کشورمان را به دنبال داشته باشد

کد خبر 177635
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز