همشهری آنلاین: تیم کشتی آزاد دانش آموزان ایران در سومین روز بازی‌های بچه‌های آسیا در ساخای روسیه به 3 مدال طلا دست یافت.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در سومین روز رقابت‌های بچه‌های آسیا در یاکوتیای روسیه کشتی‌گیران آزادکار کشورمان در اوزان 38، 50، 60 و 76 کیلوگرم صاحب سه مدال طلا شدند تا در مجموع تیم ایران تاکنون صاحب سه مدال طلا، دونقره و دو برنز شود.

در وزن 38 کیلوگرم افشین رحمانی با استراحت در دور نخست، در دور دوم حریف سیبریایی خود را شکست داد و در دور سوم نیز مقابل کشتی‌گیر ساخایی به برتری رسید و به دیدار نهایی صعود کرد. رحمانی در دیدار نهایی نیز کشتی‌گیری از جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشت به مدال طلا دست یافت.

در وزن 50 کیلوگرم مجتبی عموزاده در دور نخست استراحت داشت و در دور دوم حریفی از سوریه را از پیش رو برداشت، اما در دور سوم از کشتی‌گیر کشور مغولستان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 60 کیلوگرم سامان شجاعی در دور نخست با استراحت مواجه شد و در دور دوم کشتی‌گیر ساخایی را شکست داد و در دور سوم نیز با برتری مقابل دیگر کشتی‌گیر ساخایی به دیدار نهایی راه یافت. شجاعی در دیدار نهایی از سد کشتی‌گیر آذربایجانی گذشت و مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن 76 کیلوگرم آرش نیر آبادی با شکست حریفان کره‌ای و روسی موفق شد به دیدار نهایی صعود کند و در این دیدار نیز کشتی‌گیر آذربایجانی را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در روزهای قبل شهاب خوال در وزن 46 کیلوگرم و مهدی بی‌نیاز در وزن 42 کیلوگرم صاحب مدال نقره شده و فرهاد علی تبار در وزن 35 کیلوگرم و کامران قاسم پور در وزن 69 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

پنجمین دوره بازی‌های ورزشی بچه‌های آسیا، با حضور نمایندگان دانش آموز 27 کشور در چهار رشته کشتی آزاد، تکواندو، جودو و ژیمناستیک در جمهوری ساخای روسیه جریان دارد.

کد خبر 176895
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز