همشهری آنلاین: «هادی شوشتری» عضو فراکسیون مدیریت شهری در مجلس نهم با اشاره به پرونده اختلافی شهرداری تهران و بیمه بر سر خسارت مترو تهران گفت: تهران که متعلق به کل ایران و سنبل کل کشور است دارد به جایگاه شایسته خود دست پیدا می‌کند که در این راه همه باید به شهرداری تهران کمک کنیم، نه اینکه سنگ بیاندازیم.

هادی شوشتری در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: اعتقاد دارم که باید از مدیریت شهرداری تهران که خدمات خیلی خوبی را در بخش‌های شش‌گانه مأموریتش به تهرانی‌ها ارائه می‌دهد قدردانی کنیم. امروز شهرداری تهران یک الگو و پارادایم در مدیریت شهری شده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مدیریت شهری مجلس نهم خاطرنشان کرد: سیاست کلی فراکسیون مدیریت شهری این است که در همه بخش‌ها باید به شهرداری تهران کمک کرد تا موفق‌تر شود و پایتختی بسازیم که درخور پایتخت ایران اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه فراکسیون مدیریت شهری مجلس موضوع پرونده اختلافی بیمه و مترو را همزمان با آغاز به کار مجلس بررسی می‌کند، گفت: مدیریت شهرداری تهران در بحث مترو مدیریت خوب و قابل تقدیری است لذا به عنوان یک شهروند ایرانی از زحمات دکتر قالیباف و تیم همراهش تقدیر می‌کنم و در فراکسیون مدیریت شهری مجلس پیگیر پرداخت خسارت مترو تهران توسط بیمه و هر موضوع دیگری که به موفق‌تر شدن مدیریت شهری در تهران کمک کند خواهیم بود.

شوشتری در تشریح اقداماتی که فراکسیون مدیریت شهری در مجلس نهم تا کنون انجام داده است، گفت: فراکسیون مدیریت شهری تا کنون بر روی ساختار، اهداف، اساسنامه و فرآیند شکل‌گیری خود بحث داشته و مسائلش تا کنون بیشتر مسائل ساختاری و تشکیلاتی بوده است. به لحاظ محتوایی نیز عمدتاً پیگیر این بوده که نوع تعاملش با شهرداری‌ها، شوراهای شهر و دهیاری‌ها به چه شکل باشد و همچنین تأکید داشته که باید از مدیریت شهری و طرح‌ها و لوایحی که در این حوزه است حمایت شود.

کد خبر 176966
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز