همشهری آنلاین: در آستانه برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، کانون تئاتر کودک و نوجوان شهر همدان آغاز آغاز به کار کرد.

نمایش کودک

به گزارش همشهری آنلاین، کانون تئاتر کودک و نوجوان شهر همدان با تشکیل مجمع عمومی و برپایی انتخابات فعالیت خود را به طور رسمی آغاز شد.

این اقدام در پی برپایی گردهمایی هنرمندان استان همدان که در بهمن ماه 1390 و با حضور شهرام کرمی مدیر کانون تئاتر کودک و نوجوان اداره کل هنرهای نمایشی و دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار شد شکل گرفت.

تشکیل کانون استانی تئاتر کودک ونوجوان به منظور گسترش فعالیت تخصصی هنرهای نمایشی انجام شده و هنرمندان تئاتر استان در آن حضور دارند.

با تشکیل مجمع عمومی و انتخاب اعضا، بهرام دوست قرین از هنرمندان پیشکسوت و فعال استان همدان به عنوان مدیر کانون انتخاب و فعالیت این مرکز به عنوان یک تشکل هنری و صنفی با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی آغاز شد.

از جمله مهمترین برنامه‌های کانون برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های هنری در حوزه کودک و نوجوان، حمایت از فعالیت صنفی هنرمندان و کمک در برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اعلام شده است.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان مهرماه 1391 و در همدان برگزار می‌شود.

کد خبر 176909

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز