دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: برگزاری برنامه «ده روز با عکاسان ایران» با وجود برنامه‌ریزی و تدارکات اجرایی، به‌دلیل تنگناهای موجود، به‌منظور برگزاری شایسته، انسانی و علمی‌تر به آذرماه سال‌جاری موکول شد.

عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین و بر اساس اعلام هیات مدیره انجمن عکاسان ایران، برگزاری چنین برنامه‌ای نیازمند حمایت همه‌جانبه ازسوی اسپانسرهایی است که می‌توانند بار اقتصادی کار را به دوش گیرند؛ این حامیان مالی به دلیل شرایط خاص اقتصادی کشور، حمایت خود را به چند ماه آینده موکول کرده‌اند.

با توجه به اینکه انجمن عکاسان ایران، سازمانی غیرانتفاعی و فرهنگی بوده و از هیچ بودجه‌ای جز حق عضویت اعضا بهرمند نیست، لذا برگزاری چنین برنامه‌ای را که نیازمند تعهدات مالی سنگین است، در موقعیت کنونی به‌صلاح نمی‌داند.

انجمن عکاسان ایران علی‌رغم اینکه در زمان اعلام‌شده (20 تا 30 تیرماه 1391) کاملا آمادگی اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده را داشته و برگزاری نمایشگاه‌های عکس، نمایش فیلم، جلسات سخنرانی، مراسم بزرگداشت، میزگرد و کلاس‌های آموزشی متعددی را برنامه‌ریزی و آماده اجرا کرده است، اعلام داشته که اجرای این برنامه‌ها با توجه به شرایط موجود و هماهنگی انجام شده با مدیریت خانه هنرمندان ایران و حمایت‌کنندگان مالی به آذرماه 1391 موکول شده است.

کد خبر 176806

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز