همشهری آنلاین: کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان و در ادامه نشستهای تخصصی عکاسی، کارگاه 3 روزه عکاسی مستند با حضور رضا وهمی برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، این کارگاه در دو بخش و به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود.

در بخش تئوری رضا وهمی به یادآوری واقعیات عکاسی مستند پرداخته و در بخش عملی که در قالب برنامه عکاسی دو روزه از مناطق عشایری و روستایی استان چهار محال بختیاری برگزار می‌شود، تکنیک‌های عکاسی مستند به صورت عملی با شرکت‌کنندگان در برنامه بررسی خواهد شد.

قسمت تئوری کارگاه عصر روز فردا سه‌شنبه (13 تیر) 1391 در سالن سینمای مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اصفهان ساعت 16:30 تا 18:30 و بخش عملی نیز طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 14 و 15 تیر 1391 در مناطق روستایی و عشایری بختیاری با حضور تعدادی از اعضای کانون عکس اصفهان برگزار خواهد شد.

رضا وهمی از عکاسان برجسته ایران است که در ژانر عکاسی مستند، تجارب و موفقیت‌های ارزنده‌ای کسب کرده است.

وی عکاس مستند سازمان جهانی یونسکو و ادیتور عکس مرکز آموزشی سازمان یونسکو در قاره آسیا و اقیانوسیه است.

وهمی دارنده لقب بین‌المللی آرتیست از فدراسیون جهانی عکاسی (فیاپ) است و در سال ۲۰۱۰ پس از کسب مدال طلای جشنواره هنرهای تجسمی یونسکو در بین ۱۹۱ کشور شرکت کننده، موفق به ثبت جهانی مجموعه اقوام ترکمن در فهرست میراث معنوی یونسکو شد.

وهمی تاکنون نمایشگاههای متعددی با رویکرد عکاسی قوم نگارانه در داخل و خارج از ایران برگزار کرده است.

آخرین نمایشگاه رضا وهمی قرار است 13 تا 16 تیرماه با حمایت سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو)، دانشگاه هنر شارل دوگل لیل فرانسه و گروه هنری سرو در پاریس برگزار شود.

 

کد خبر 175934

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز