گروه شهری: جمع‌آوری تابلوی‌های غیرمجاز برخی از پزشکان در مناطق مختلف شهر بازتاب‌های مختلفی از سوی جامعه پزشکان به‌دنبال داشته است.

این در حالی است که دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و این اقدام مدیریت شهری را کاملا قانونی دانستند. همچنین مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران نیز درباره مدعای برخی از پزشکان اظهار داشت: هیچ تابلوی پزشکی بدون اطلاع جمع‌آوری نشده و هر پزشکی که در این رابطه شکایت دارد با ذکر نام و نشانی به شهرداری منطقه مراجعه کند.

این در حالی است که مرتضی طلایی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای‌شهر تهران با اشاره به جمع‌آوری تابلوهای پزشکان در برخی از مناطق پایتخت گفت: بعید است بدون اطلاع این تابلوها جمع‌آوری شده باشد. مرتضی طلایی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به جمع‌آوری تابلوهای پزشکان از سطح برخی مناطق گفت: آیین‌نامه‌های اجرایی نصب تابلو‌ها مشخص است و براساس آن باید هماهنگی‌های لازم با پزشک مربوطه انجام شده باشد.

وی ادامه داد: بعید است که مدیریت شهری بدون هماهنگی قبلی دست به چنین کاری زده باشد اما جای گلایه برای دو طرف موضوع وجود دارد، ولی مدیریت شهری قصد انتقاد ندارد و بهتر بود این موضوع بدون رسانه‌ای شدن و از طریق هماهنگی میان سازمان نظام پزشکی و مسئولان شهری حل می‌شد. همچنین نایب‌رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اقدام شهرداری درخصوص جمع‌آوری تابلوهای مطب برخی از پزشکان در بعضی از مناطق شهرداری گفت:

اگر تابلوها به‌صورت غیرقانونی نصب شده باشد شهرداری اختیار دارد که برخورد و اقدام به جمع‌آوری کند. حسن بیادی اظهار داشت: طرح ساماندهی تابلوهای پزشکان از مدت‌ها پیش مطرح است و براساس قانون نصب تابلو‌های جدید باید در دستور کار قرار گیرد. وی افزود: از آنجا که نصب تابلو‌ها نیز به‌صورت غیرقانونی بوده شهرداری نیازی به اطلاع‌رسانی نداشته و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است. به گفته بیادی شهرداری اختیار دارد که در مقابل تخلفاتی از این دست اقدام قانونی کند.

کد خبر 176026
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز