دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۱ - ۰۵:۱۰
۰ نفر

دامنه گلایه مجری‌های تلویزیون به محمود شهریاری هم رسید.

شهریاری

 بعد از گلایه محمدرضا شهیدی‌فر از سیاست‌های تلویزیون و توقف برنامه «پارک ملت» این‌بار محمود شهریاری هم به روند و سیاست‌های تلویزیون انتقاد کرد.

البته او پیشدستی کرد و از اجرای برنامه جشن رمضان که سال‌ها اجرای آن را برعهده داشت انصراف داد. شهریاری با انتقاد از برنامه‌های صداوسیما به ایسنا خاطرنشان کرد: متأسفانه صداوسیما در حال حاضر به سمت کمیت‌گرایی رفته و مردم انعکاس کارهای خودشان را در صداوسیما نمی‌بینند. این مجری قدیمی تلویزیون که اجرایش همواره خبرساز شده است، از ریزش مخاطب تلویزیونی ابراز نگرانی کرد و گفت: من نسبت به کمیت‌گرایی صداوسیما انتقاد دارم؛ درحالی‌که کارگردانان بسیار مطرحی همچون داوود میرباقری سریال‌های پرخرجی چون «مختارنامه» را می‌سازند، شبکه‌های ماهواره‌ای با ایجاد سریال‌های 150قسمتی، باعث کاهش مخاطبان می‌شوند که متأسفانه مدیران نسبت به این قضایا کاملا بی‌تفاوت هستند.

شهریاری با بیان اینکه برنامه‌های تلویزیون دیگر خنثی و علی‌السویه شده‌اند، خاطرنشان کرد: به مرحله‌ای رسیده‌ایم که روزبه‌روز مخاطبان را از دست می‌دهیم. اگر به دو دهه قبل برگردیم به روزی می‌رسیم که شهریاری به همراه دوست قدیمی‌اش یعنی جواد آتش افروز در روز هوای پاک از مردم خواست که از آوردن خودروهای شخصی اجتناب کنند؛ خواهشی که برخلاف دستورالعمل‌های امروزی از سوی مردم با استقبال مواجه شد. حال او که سال‌های سال جوانی خود را در رسانه ملی گذاشته، از بی‌توجهی مدیران به ریزش مخاطب ابراز نگرانی کرده‌است. شهریاری به‌دلیل عدم‌تسویه برنامه جشن رمضان پارسال و برنامه‌های سال 85از اجرای برنامه جشن رمضان انصراف داده است.

 

کد خبر 175914

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز