مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۸ از آغاز برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی تابستانه در پارک فدک از روز پنجشنبه هشتم تیرماه خبر داد و گفت: این جشنواره در بخشهای متنوع و با هدف پرکردن اوقات فراغت شهروندان در تعطیلات تابستان ۹۱ برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، حامد عبداللهی با اعلام اینکه زمان برگزاری این جشنواره هشتم تا چهاردهم تیرماه جاری است افزود: مراسم افتتاحیه جشنواره تفریحی ورزشی تابستانه روز پنجشنبه هشتم تیرماه، ساعت 17:30 در پارک فدک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه غرفه‌های متنوع این جشنواره با هدف فراهم کردن روزهایی شاد و پرانرژی برای شهروندان برپا شده‌اند گفت: این غرفه‌ها به رشته‌های ورزشی شامل ایروبیک، پینگ‌پنگ، اسکواش، دیوارنوردی، تیر و کمان، طناب‌کشی و ... اختصاص دارند.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 8 ادامه داد: در این غرفه‌ها علاوه بر برگزاری مسابقات ورزشی مختلف، به علاقمندان آموزش نیز داده می‌شود. همچنین غرفه‌های دیگری نیز با موضوعات مذهبی، آموزشی، تفریحی و فرهنگی برپا می‌شوند که از آن جمله می توان به غرفه های عفاف و حجاب، مسابقات مذهبی، معرفی فعالیتهای محله‌های مختلف، محصولات تولید شده توسط بانوان سرپرست خانوار و زنان کارآفرین، فروش کتاب و وسایل ورزشی، ارائه مشاوره‌های آموزشی و خانوادگی، سلامت و آموزش و همچنین ایستگاههای بازی و نقاشی کودکان اشاره کرد که در طول برگزاری جشنواره میزبان شهروندان علاقه مند هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری نماز جماعت از برنامه ثابت روزهای جشنواره است، تصریح کرد: در زمان برگزاری جشنواره، گروه‌های مختلف به اجرای حرکات نمایشی در رشته‌های پارکور، ایروبیک، طناب‌زنی و ... می‌پردازند. همچنین با توجه به مصادف شدن جشنواره با ماه شعبان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه از دیگر برنامه‌هایی است که درمدت برگزاری جشنواره اجرا می‌شود.

کد خبر 175449
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز