یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیداری دوستانه در نیوجرسی آمریکا 4 بر 3 بر تیم ملی برزیل غلبه کرد.

Messi

لیونل مسی، مرد سال فوتبال جهان در آخرین بازی خود قبل از تعطیلات تابستانی یک بار دیگر فوتبال خود را به رخ کشید. این بازیکن 24 ساله در پیروزی 4 بر 3 آرژانتین بر رقیب دیرینه‌اش برزیل در یک دیدار دوستانه،‌ سه گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد.
در این بازی ابتدا روملو در دقیقه 23 برزیل را پیش انداخت، اما آرژانتینی‌ها این گل را با دو گل مسی در دقایق 31 و 34 پاسخ دادند و با این برتری پا به رختکن گذاشتند.

اندکی پس از سوت آغاز نیمه دوم، نه تنها اسکار در دقیقه 56 بازی را به تساوی کشاند، بلکه با گل دقیقه 72 هالک، یک بار دیگر زردپوشان صاحب برتری شدند. اما آرژانتینی‌ها هم بیکار ننشسته و توسط فرناندز در دقیقه 76 باز هم نتیجه را به تساوی کشاندند.

و حالا چه کسی غیر از مسی می‌توانست امتیاز نهایی را بگیرد: اعجوبه کوچک آرژانتینی‌ها در دقیقه 85 برای بار سوم به دروازه حریف تاخت تا با زدن سومین گل خود، نتیجه این دیدار را به سود دارنده دو عنوان قهرمانی جهان رقم بزند.

این دیدار گرچه دوستانه بود، اما به دلیل رقابت دیرینه دو تیم در منطقه آمریکای جنوبی، بازهم از حساسیت خاصی برخوردار بود، چنانچه این بازی دو اخراجی به نام‌های مارسلو و لاوزی برای تیم ملی برزیل دربرداشت.

کد خبر 173543
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز