چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

گروه اجتماعی: هاشمی رفسنجانی طی پیامی به چهاردهمین همایش سراسری مدیران فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد مقدس بر ادامه مسیر بالندگی و کمال این دانشگاه تاکید کرد.

در بخشی از این پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: بر مدیران فرهنگی دانشگاهی فرض است که با ترسیم دورنما و تدوین راهکارهای اجرایی مناسب، روند کیفیت بخشی به برنامه‌ها و ایجاد اعتلا و رشد را مدنظر قرار داده و با بهره‌گیری از توان وسیع فرهنگی و علمی دانشگاه از تزریق مبانی پژوهشی و خردورزی همراه با «اعتدال» و «موازنه» در جمیع حرکات غفلت نورزند.

در این پیام که توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قرائت شد ضمن اشاره به ربع قرن حضور موثر دانشگاه در عرصه دانش و فرهنگ، تاکید شده است که دانشگاه اکنون به درخت تناوری از تجربه و افتخار مبدل شده که دایره تنگ برخورداری از تحصیلات دانشگاهی را درهم شکسته و گستره تعلیم و تربیت را تا دورترین نقاط و کرانه‌های محروم کشور به ارمغان برده است.

عبدالله جاسبی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این همایش به فعالیت‌های متعدد و موثر معاونت فرهنگی اشاره کرد و الگوسازی در سیاستگذاری‌های فرهنگی، تعمیق پژوهش محوری در عرصه فرهنگی، استفاده از نمادهای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و بنای مسجد در هر واحد دانشگاهی را به عنوان اولویت‌های مهم معاونت فرهنگی دانشگاه عنوان کرد.

کد خبر 17339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز