چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان با اشاره به رعایت قانون سقف قرارداد‌ها تاکید کرد که این باشگاه بیش از سقف قرارداد به هیچ بازیکنی پول نداده و نخواهد داد.

رحیمی سپاهان

 علیرضا رحیمی در گفت‌و‌گو با ایلنا با اشاره به اخرین اخبار باشگاه سپاهان اصفهان در فصل نقل و انتقالات لیگ بر‌تر اظهار کرد: تا به اکنون هیچ یک از بازیکنان فصل گذشته سپاهان رسما از جمع ما جدا نشده و هر بازیکنی هم که این روز‌ها خبر جدایی آن به گوش می‌رسد، تکذیب شده و شایعه‌ای بیش نیست.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا جدایی محسن بنگر و سید جلال حسینی از جمع بازیکنان سپاهان صحت ندارد، گفت: همانطور که گفتم این موارد شایعه‌ای بیش نیستند و ما تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد آن‌ها به کار می‌گیریم و خیلی هم امیدوار هستیم این بازیکنان در سپاهان بمانند.

 مدیرعامل باشگاه سپاهان با تاکید براینکه سعی می‌کنیم اکثر بازیکنان فصل گذشته برای حضور در لیگ دوازدهم و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حفظ می‌کنیم، گفت: ما به دنبال تشکیل یک تیم پرقدرت برای آینده هستیم و در همین راه سعی می‌کنیم شاکله اصلی تیم فصل گذشته را حفظ کنیم.

 رحیمی در رابطه با وضعیت قرارداد کادر فنی سپاهان هم، گفت: خوشبختانه کادر فنی ما قرارداد دو ساله داشتند و نیازی به تمدید این قرارداد با آن‌ها نبود چراکه زلاتکو کرانچار و همکارانش با ما مشکلی برای ادامه همکاری نداشتند و ما هم مشکلی با آن‌ها نداشتیم.

 وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در جریان فصل نقل و انتقالات دلالان به باشگاه سپاهان نزدیک شده‌اند، گفت: خوشبختانه ما همواره برای جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی استانداردهای تایید شده از سوی مربیان خود را مد نظر قرار می‌دهیم و بدون واسطه با آن‌ها وارد مذاکره می‌شویم. پس طبیعی است که در چنین شرایطی دلالان روزنه‌ای برای ورود به تشکیلات باشگاه ما پیدا نکنند.

 مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در رابطه با نحوه رعایت قانون سقف قرارداد بازیکنان و کادرفنی اظهار کرد: ما همیشه سعی می‌کنیم به قانون احترام بگذاریم و بیش از سقف قرارداد را برای بازیکنانمان در نظر نگیریم.

 وی افزود: خوشبختانه تا به امروز باشگاه سپاهان قانون سقف قرارداد را برای همه بازیکنان رعایت کرده است و هیچ بازیکنی بیش از سقف این قانون از ما پول نگرفته و نخواهد گرفت.

 رحیمی همچنین در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای سپاهان در تعطیلات بین فصل در نظر گرفته‌اید، گفت: تیم فوتبال سپاهان برای برگزاری یک اردوی ۱۴ روزه چهارم تیر ماه با ترکیب کامل راهی ترکیه خواهد شد تا با توجه به شرایط موجود چند بازی تدارکاتی را هم در این کشور برگزار کند.

 وی در پایان باشگاه سپاهان را فارغ از هر گونه مشکل مالی برای فصل آینده برشمرد و گفت: خوشبختانه باشگاه سپاهان یک باشگاه خصوصی است که مشکلی برای تامین بودجه ندارد و قرار نیست پولی هم از بخش دولتی به باشگاه ما تزریق شود.

کد خبر 173219
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز