همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ابراز خرسندی از قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: ما در حالی قهرمان لیگ برتر شدیم که هیچکس فکر نمی‌کرد به این عنوان دست یابیم.

زلاتکو کرانچار پس از قهرمانی تیم سپاهان در یازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور گفت: افتخار می‌کنم به این تیم که توانست در شرایطی سخت و درحالیکه هیچکس فکر نمی‌کرد به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

وی در ادامه افزود: ما در این فصل نهایت تلاش خود را کردیم که کیفیتی بالا داشته باشیم و به عنوان یک تیم از ایران بهترین نمایش را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تا به امروز داشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با طرح این مدعا که تیمش در حد فوتبال اروپا بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: در این قهرمانی نه تنها مربیان و بازیکنان بلکه مدیریت باشگاه نیز سهیم بودند تا توانستیم هرم قهرمانی را بسازیم.

کرانچار در خصوص تغییر آهنگ بازی تیم سپاهان در دقایق پایانی دیدار مقابل مس سرچشمه گفت: در دقایق آخر و در شرایطی که تیم مس سرچشمه به دروازه ما حمله نمی‌کرد، لزومی نداشت که حمله کرده و خود را به خطر بیاندازیم. ما سعی کردیم با حفظ توپ به نتیجه مورد نظر رسیده و قهرمان شویم.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با وجود توقف در دیدار مقابل مس سرچشمه به عنوان قهرمانی یازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور دست یافت تا با کسب چهار عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم حاضر در این مسابقات شود.

 

کد خبر 169987
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز