همشهری‌آنلاین: پرویز مظلومی پس از قرار گرفتن استقلال در جایگاه سوم لیگ برتر گفت:

مهمترین اظهارات پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران را در زیر بخوانید:

  • آمارم در دو سال گذشته خوب‌تر از مربیان قبلی بود. من به بازیکنانم گفتم قهرمان واقعی لیگ امسال استقلال بود.
  • متاسفانه با یک امتیاز کمتر قهرمانی را از دست دادیم. امروز افسوس بازی‌های گذشته را می‌خوریم که به دلیل فشار زیادی که روی تیم ما بود نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب و در کنار مسابقات جام حذفی قهرمان لیگ هم شویم.
  • در این فصل ما بالای 50 بازی انجام دادیم. فشردگی مسابقات، مصدومیت‌ها و شرایط سختی که برای تیم ایجاد شد مانع از موفقیتمان شد. البته من از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم و حتی در رختکن هم به آنها تبریک گفتم و به آنها اعلام کردم که شما قهرمان واقعی هستید زیرا در شرایط سخت و با کمبودهایی که وجود داشت واقعا ایثار کردید و توانستید فصل را به خوبی به پایان برسانید.
  • با توجه به مشکلاتی که داشتیم و حواشی بسیار توانستیم قهرمان جام حذفی شده در این مدت 4 بار دربی را ببریم و در نهایت سهمیه آسیایی را به دست آورده و در پلی آف تعداد تیم‌های ایران را در آسیا افزایش دادیم. ما یک امتیاز برای قهرمانی کم آوردیم و اگر در دیدار با شهرداری یا شاهین یک گل می‌زدیم قهرمان می‌شدیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.
  • در پایان نیم فصل نخست 9 امتیاز از سپاهان و 6 امتیاز از تیم دوم بیشتر داشتیم و با اقتدار قهرمان شدیم اما در نیم فصل دوم مشکلات زیادی گریبانمان را گرفت از مصدومیت نفرات کلیدی تا برگزاری مسابقات به صورت فشرده. اگر دیدارها هفته‌ای یک بار بود و چهار روز چهار روز به میدان نمی‌رفتیم حتما نتیجه بهتری می‌گرفتیم. بازی ساعت 5 بعد از ظهر در آبادان و سایر بازی‌های اینچنینی به ما ضربات بزرگی زد.
  • بازیکنان در رختکن یک سری مشکلات را به من گفتند که امیدوارم مسئولان به موقع این مشکلات را برطرف کنند.
  • به قولی که در ابتدای فصل در خصوص کسب یک جام در مسابقات بود عمل کردم. اگر سال سوم هم بمانم و شرایط لازم مهیا باشد صد در صد قهرمانی لیگ را برای هواداران به ارمغان می‌آورم.
  • بگذارید ناگفته‌ها را نگویم و درون دلم باقی بماند.
  • اگر شرایط مهیا شود می‌توانم در استقلال بمانم امسال مخصوصا در نیم فصل دوم شرایط تیم اصلا خوب نبود و ما آرامش نداشتیم. اگر آرامش باشد می‌توان در استقلال موفق بود. شما ببینید بازیکنان در رختکن امروز مشکلاتی بیان کردند که فقط آنها را به سرمربی تیم می‌گویند. امیدوارم مدیران و آقای فتح الله زاده این مشکلات را هر چه زودتر برطرف کنند.
کد خبر 169992
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز