گروه اقتصادی: اوج‌گیری هیجان قیمت‌ها در بازار مسکن در روزهای منتهی به آغاز فصل اجاره و نقل و انتقال خانوارها، وزیر راه و شهرسازی را واداشته تا از وعده‌های جدید خود و دولت برای آرام‌کردن جو بازار سخن بگوید.

تازه‌ترین سخن علی نیکزاد این است که طرح ویژه مسکن قسطی در تهران اجرا می‌شود تا کسانی که مایل به مسکن مهر پرند و پردیس نیستند و می‌خواهند در تهران خانه بخرند، با پرداخت ماهانه یک میلیون تومان خانه‌دار شوند. به گزارش فارس، وزیر راه و شهرسازی گفت: یک کار جدید هم برای ساخت چند هزار واحد مسکونی در تهران در دستور کار داریم که در اواسط تابستان امسال به‌صورت قطعی نحوه ثبت‌نام را مشخص می‌کنیم.

وی ادامه داد: این واحدهایی که در 22منطقه تهران ساخته خواهد شد به افرادی واگذار می‌شود که قبلا ملک و زمین از دولت نگرفته‌اند. او افزود: کارهای مهم و ویژه‌ای برای این ایام داریم. از 15 خرداد ماه تا آخر شهریور ماه جابه‌جایی‌ها و نقل و انتقالات آغاز می‌شود و نخستین کار واگذاری 59 هزار واحد مسکونی در پرند، پردیس، اندیشه، هشتگرد، رباط کریم، اسلامشهر و پاکدشت است که در ایام تابستان واگذار خواهند شد. نیکزاد گفت: طبق بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم در حال حاضر
100 هزار واحد مسکونی پرند تقریبا ثبت‌نام شده است و تنها 5 تا 6 هزار واحد مسکونی آن مانده است.

استقبال و سردرگمی مردم برای ثبت‌نام مسکن مهر پردیس

ثبت نام مسکن مهر پردیس در شرایطی از روز گذشته با استقبال گسترده تهرانی‌ها آغاز شد که اطلاع رسانی ناکافی و بعضا عدم‌هماهنگی دفاتر پستی در شروع همزمان ثبت نام متقاضیان را با مشکلاتی مواجه کرده است. ایسنا گزارش داد: به‌رغم اعلام رسمی ثبت نام از روز سه‌شنبه شانزدهم خرداد ماه، اما روز گذشته هیچ‌یک از این دفاتر مدارک ثبت نام را تحویل نمی‌گرفتند و فقط به توزیع فرم‌های ثبت نام می‌پرداختند.

کد خبر 173218

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز