معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور با تایید ضمنی خبر قطع ناگهانی حقوق کارمندان انتقالی از پایتخت به دیگر شهرها اعلام کرد: در آینده نزدیک مشکل قطع حقوق برخی از کارمندان انتقالی از پایتخت از جمله استان فارس حل خواهد شد.

به گزارش مهر، معاونت یادشده تاکید کرده که در نامه‌های جداگانه‌ای برای هرکدام از کارکنان انتقالی، دستور پرداخت حقوق تا زمان ابلاغ نهایی تفاهمنامه مشترک میان معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی را داده است که مشکل پیش آمده تاکنون فقط از استان فارس به این معاونت گزارش شده و تذکرات لازم برای حل مشکل نیز داده شده است.

برخی گزارش ها حکایت از پرداخت نشدن حقوق و مزایای کارمندان انتقالی از شهر تهران به سایر شهرها دارد و به‌نظر می‌رسد دستگاه‌های اجرایی در مواجهه با دشواری‌های ناشی از انتقال برخی سازمان ها و کارمندان آنها به شهرهای دیگر مصمم به بازگشت به پایتخت شده‌اند. انتقال کارمندان دولت به دیگر شهرها از یک سال پیش با تبلیغات زیاد از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور کلید خورد اما هیچ‌گاه به‌صورت شفاف اعلام نشد که چه میزان از کارمندان دولت از تهران خارج شده‌اند.

معاونت یادشده اعلام آمادگی کرده که مشکل این دسته از کارمندان و موارد مشابه احتمالی را به‌صورت موردی حل کند. چندی پیش اعلام شده بود که بیش از یک سال از انتقال گروه‌هایی از کارمندان دولت از تهران می‌گذرد، با این حال طبق اعلام دیوان محاسبات از6 ماه پیش حقوق افراد منتقل شده به کلانشهرهایی مانند شیراز، تبریز و حتی قم به‌دلیل مشکلات قانونی قطع شده است. آیا کارمندان انتقالی از تهران بار سفر برای بازگشت به پایتخت را خواهند بست؟

کد خبر 172757
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز