همشهری‌آنلاین: تلاش‌های چند ماهه مدیر تور کنسرت علیزاده حدادی برای هماهنگی بامسئولان شهر نیشابور فرجامی خوش نداشت و کنسرت علیزاده در این شهر برگزار نمی‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر مدیر تور کنسرت‌های علیزاده -حدادیاعلام این خبر در توضیح چرایی لغو این کنسرت گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مبنی‌بر برگزاری تور کنسرت بداهه‌نوازی استاد علیزاده و پژمان حدادی قرار بود پس از اهواز، بهبهان، بوشهر، تبریز، ساری و آمل این کنسرت را در شهر نیشابور که شهر تاریخی و فرهنگی خراسان بزرگ محسوب می‌شود نیز برگزار کنیم.

وی افزود: از همین‌رو قرار بود نیشابور به عنوان هفتمین شهر میزبان حسین علیزاده و پژمان حدادی باشد و کنسرت این دو هنرمند موسیقی ایرانی در روزهای ۲۳ تا ۲۵ خرداد در فرهنگسرای سیمرغ این شهر برگزار ‌شود، اما علیرغم پیگیری‌های بسیار از سوی برگزارکنندگان کنسرت از بهمن‌ ماه سال گذشته تا به امروز به دلیل عدم پاسخگویی مسوولان فرهنگی شهرستان نیشابور عملا برگزاری کنسرت در این شهر غیرممکن و در نهایت منتفی به نظر می‌رسد.

 بهرنگ تنکابتی در ادامه افزود: به‌عنوان یکی از برگزارکنندگان تور کنسرت "آن و آن..." از تمامی مردم هنردوست و فرهنگ‌پرور خراسان بزرگ عذرخواهی می‌کنند و اطمینان می‌دهند که تلاش خود را برای برگزاری این کنسرت ادامه خواهند داد.

 حسین علیزاده ،و پژمان حدادی هم‌اکنون در مازندران هستند و شب گذشته هشتم خرداد نخستین اجرای خود را در سالن‌ همایش‌های دانشگاه شمال شهر آمل به روی صحنه بردند. همچنین این استاد موسیقی ایرانی به همراه حدادی نوازنده تنبک امشب و فردا ۹ و ۱۰ خردادماه در آمل ادامه کنسرت خود را برگزار خواهند کرد. این تور کنسرت پس از اجرا در آمل به مدت دو هفته به مناسب ایام سوگواری ارتحال حضرت امام(ره) برگزار نخواهد شد و سپس در گیلان و تهران به روی صحنه می‌رود.

کد خبر 172494
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز