همشهری آنلاین: معاون سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از بهره برداری دو گرمخانه جدید ویژه افراد بی خانمان تا پایان خردادماه خبر داد.

رضا جاگیری در گفتگو با همشهری آنلاین با اعلام این خبر افزود: پیش از این عنوان کرده بودیم که در پنج پهنه نیاز به گرمخانه داریم که دو مرکز از آنها احداث و راه اندازی شده بود و نیاز به سه گرمخانه دیگر داشتیم که دو مرکز دیگر آنها آماده بهره برداری است که تا پایان خرداد ماه راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: درباره گرمخانه ویژه بانوان حساسیت های خاصی وجود دارد که یکی از آنها شرایط مکانی است که در حین مطالعه آن هستیم چرا که نمی توان این گرمخانه ها را در هر مکانی ایجاد کرد.

معاون سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه هم اکنون حجم مراجعه افراد بی خانمان به گرمخانه های شهرداری 500 نفر در شبانه روز است، اظهار داشت: این در حالی است که تعداد این افراد در فصل زمستان به یک هزار نفر در شبانه روز می رسید.

جاگیری افزود: ترتیبی را اتخاذ کرده ایم که افراد بی خانمان در فصل بهار و تابستان نیز به گرمخانه ها بیایند.

وی از ارائه خدمات روان پزشکی، مددکاری و درمانی-بهداشتی خبر داد و افزود: این خدمات کمی و کیفی را در سال جدید توسعه دادیم درحالی که در سالهای قبل این خدمات را نداشتیم.

معاون سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: همچنین کیفیت غذا در این مراکز ارتقاء پیدا کرده است و سرویس‌های بهداشتی را نیز برای رفاه حال مراجعه کنندگان افزایش داده ایم.

کد خبر 171256
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز