مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۸
۰ نفر

گروه شهری: معاون اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران با بیان اینکه سال آینده گرمخانه‌های منطقه‌ای در برخی نقاط تهران راه‌اندازی می‌شود، گفت:

house

شنبه‌شب گذشته 658 نفر در گرمخانه‌های بهمن و خاوران و 110 نفر در مراکز شبانه‌روزی لویزان و اسلامشهر اسکان داده شدند. رضا جاگیری در مورد تعداد گرمخانه‌های واقع در شهر تهران و چگونگی وضعیت خدمات‌رسانی آنها اظهار داشت: در حال حاضر 4 مرکز نگهداری مددجویی و گرمخانه در سطح شهر تهران با افزایش ظرفیت میهمان‌پذیری خود مشغول خدمات‌دهی به بی‌خانمان‌ها و در راه‌ماندگان هستند.

وی افزود: ظرفیت میهمان‌پذیری این 4 مرکز، حدود 2هزار نفر بوده که 2مرکز به‌طور شبانه‌روزی به خدمات‌دهی می‌پردازند. جاگیری ادامه داد: مرکز شبانه‌روزی اسلامشهر بیرون از محدوده شهر تهران برای آقایان و مرکز شبانه‌روزی لویزان در منطقه 4 مخصوص بانوان بوده و همچنین گرمخانه بهمن در میدان بهمن و گرمخانه خاوران در سه‌راه افسریه ابتدای خیابان خاوران قرار دارند. معاون اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران در پاسخ به این سؤال که آیا تعداد این گرمخانه‌ها تا پایان سال افزایش پیدا می‌کند، عنوان کرد: پیش‌بینی کردیم که در چند نقطه از شهر تهران گرمخانه‌های منطقه‌ای ایجاد کنیم اما به‌دلیل اینکه این موضوع از تدابیر اخیر سازمان بوده، راه‌اندازی آنها برای سال آینده میسر خواهد شد.

کد خبر 125943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز