جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به دیدار روز سه ‌شنبه هفته آینده این تیم با استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: فقط 10 درصد ظرفیت ورزشگاه فولاد شهر را در اختیار هواداران استقلال قرار می دهیم.

به گزارش ایرنا، 'رسول خوروش' در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان اضافه کرد: به طور قطع این بار اجازه نمی‌دهیم فضای این ورزشگاه بیشتر از 10 درصد به هواداران تیم استقلال تعلق گیرد.

 وی اظهار داشت: با کنفدراسیون فوتبال آسیا در باره این موضوع مذاکره کردیم و آنها به ما این اطمینان خاطر را دادند همه چیز باید طبق قانون باشد.

 وی با بیان اینکه در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران این قانون اجرا نمی‌شود، گفت: اگر بیشتر از 10 درصد ورزشگاه به هواداران استقلال اختصاص یابد، اجازه برگزاری بازی را نخواهند داد.

 مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان همچنین تصریح کرد: تیم الجزیره امارات عربی متحده که از گروه استقلال ایران به عنوان تیم اول صعود کرده به نسبت استقلال تیم ضعیف‌تری است.

 وی با بیان اینکه استقلال تیم بهتری نسبت به الجزیره است، اظهار داشت: دو بار با الجزیره امارات در لیگ قهرمانان بازی کردیم و نتایج خوبی هم گرفتیم.

 خوروش با اشاره به اینکه تیم استقلال تهران شناخت بیشتری از ما دارد، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم قهرمان شویم، نباید هیچ حریفی برای ما فرقی داشته باشد.

کد خبر 170934
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز