مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات شهر تهران در سال 91 عصر روز گذشته با حضور دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران و جمعی از مسئولین، ورزشکاران، مدیران و اقشار مختلف اجتماع در محل سالن 12هزارنفری استادیوم ورزشی آزادی برگزار شد.

ابتدای این مراسم سردار آقا میر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با تاکید بر ماموریت مهم این سازمان که توسعه ورزش همگانی جهت ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان پایتخت است برپایی المپیاد ورزشی محلات تهران را یکی از راهکارهای موثر در پیاده‌سازی‌ این ماموریت دانست.

وی در این خصوص گفت: برپایی مسابقات و ایجاد رقابت ورزشی در دل محلات یکی از بهترین راهکارها برای تخلیه هیجانات درونی و همچنین ایجاد روحیه سلامت در بین شهروندان است که خوشبختانه با حمایت خوب شهردار تهران همه‌ساله بهتر از سال قبل در حال برگزاری است. ایجاد زیرساخت‌های مناسب و بردن ورزش به درون خانواده که با طرحی تحت عنوان «خانه به خانه» صورت خواهد گرفت نیز یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایمان است که قطعا با برپایی مسابقات ورزشی محلات اجرایی خواهد شد.

دکتر قالیباف شهردار تهران نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه با اشاره به در پیش بودن خرداد ماه از مقام امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین شهدای ورزشکار تجلیل کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های شهرداری تهران به‌عنوان خدمتگزار شهروندان تهرانی طی چند سال اخیر گسترش و ساماندهی ورزش در بین تمامی تهرانی‌ها به‌خصوص قشر جوان و بانوان بوده است که امیدوارم در این راستا فعالیت‌هایی چشمگیر‌تر از قبل را شاهد باشیم.

وی توجه بیشتر به ورزش بانوان ، جانبازان و معلولان را از اولویت‌های سال‌جاری شهرداری عنوان داشت و افزود: برپایی مسابقات ورزشی محلات فعالیتی ارزنده بود که پویایی، حرکت، تلاش و شادابی را در پی داشت و مطمئنا با برگزاری آن در قالب المپیاد شاهد رقابتی سالم با رعایت اخلاق در ورزش اسلامی خواهیم بود. اولویت شهرداری تهران در بخش ورزش ایجاد بستر لازم برای ورزش جوانان، بانوان، معلولان و جانبازان به‌خصوص در مناطق جنوبی تهران خواهد بود.

بعد از صحبت‌های شهردار تهران، مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات با اجرای حرکات نمایشی از سوی ورزشکاران، پخش نماهنگ و برنامه‌های متنوع دیگری که از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران درنظر گرفته شده بود پیگیری شد.مسابقات ورزش محلات آقایان در سال91 در بیش از 21 رشته ورزشی و رقابت‌های ورزش محلات بانوان در سال‌جاری در بیش از 18 رشته ورزشی شامل رشته‌های توپی، آبی و... و نیز رقابت‌های ویژه معلولان برگزار می‌شود.

کد خبر 170812
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز