شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیش فروش تندر 90 سایپا از امروز شنبه 12 اسفند ماه در نمایندگی‌های مجاز سایپا در سراسر کشور آغاز شد.

امیری مدیر عامل پارس خودرو اعلام کرد: پیش فروش تندر 90 از امروز تا هجدهم اسفند به مدت یک هفته انجام و تحویل خودرو به ثبت‌نام‌کنندگان به قید قرعه از خرداد سال 86 آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: تندر 90 سایپا در سه مدل صفر E1 ،E و E2 با پرداخت 5 میلیون تومان از طریق نمایندگی‌های مجاز سایپا در سراسر ایران پیش فروش می‌شود.

مدل صفر E این خودرو به قیمت 8 میلیون و 200 هزار، مدل E1، به قیمت 9 میلیون و 600 هزار و مدل E2 به قیمت 10 میلیون و 600 هزار تومان پیش فروش می‌شود که این قیمت‌ها بدون احتساب هزینه شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالث است.

در صورت تقاضای مشتریان مدل صفر E با نصب کولر به قیمت 8 میلیون و 600 هزار تومان عرضه خواهد شد و با توجه به محدودیت ظرفیت خودروها بر اساس قرعه‌کشی تحویل می‌گردد و همچنین زمان تحویل خودرو از نیمه دوم خرداد ماه 86 به بعد خواهد بود و هدیه مشارکت در پیش ثبت نام خودروی تندر 90 سایپا 12 درصد و در صورت انصراف 10 درصد به صورت سالیانه در مقایسه با مبلغ پیش پرداخت خواهد بود که از ماه دوم محاسبه می‌شود.

همچنین برای بهره‌مندی بهتر متقاضیان از این خودرو و جلوگیری از دخالت دلالان هر متقاضی حق ثبت‌نام برای یک خودرو را داشته و حق واگذاری امتیاز ثبت نام به غیر یا حق صلح نخواهد داشت.

کد خبر 17008

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز