همشهری‌آنلاین: جشنواره عکس شیراز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و آژانس عکس خبری شبکه تصویر «تصویرنت» برگزار می‌شود.

پایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نوشت: این جشنواره به مناسبت روز شیراز برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند عکس‌های خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

در متن فراخوان این جشنواره آمده است: به مناسبت هفته شیراز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با همکاری آژانس عکس خبری شبکه تصویر (تصویر نت) اقدام به برگزاری جشنواره عکس با موضوعات زیر می‌کند:

الف: شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)؛ در این بخش آثاری می‌توانند شرکت کنند که به موضوع اماکن و بقاع دینی (مساجد، امامزاده‌ها) پرداخته باشند.
ب: جاذبه‌های گردشگری و دیدنی شهر شیراز؛ این بخش آثاری را خواهد پذیرفت که بتوانند موضوعاتی مثل پوشش محلی، غذاهای محلی، معماری خاص و زیبایی‌های شهر شیراز را به تصویر بکشند.

در هر کدام از بخش‌های فوق سه اثر به عنوان اثر برتر معرفی می‌شوند.

عکاسی با هر نوع دوربین آنالوگ یا دیجیتال، سیاه و سفید و یا رنگی، بلامانع است. 2- هر شرکت کننده می‌تواند در دو بخش شرکت کند. 3- محدودیتی در تعداد عکس‌های ارسالی برای شرکت کنندگان وجود ندارد. 4- رعایت ابعاد حداقل px 2500، در طول یا عرض الزامی است. 5- از هرگونه ویرایش عکس که اصالت آن را تحت تاثیر قرار دهد خودداری شود.

علاقمندان می‌توانند با رعایت شرایط فوق حداکثر تا 31 اردیبهشت 91 فرم شرکت در مسابقه را تکمیل و آثار خود را بارگذاری کنند.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه به پایگاه تصویرنت به آدرس www.tasvirnet.com مراجعه کنند.

کد خبر 169574
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز