همشهری آنلاین: عماد حسینی با بیان اینکه بحث یارانه‌ها در بودجه امسال به پایان رسید، گفت: کمیسیون تلفیق درآمد دولت از محل افزایش قیمت‌ها را 66 هزار میلیارد تومان تصویب کرد.

مهر نوشت:‌ عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از الحاق تبصره ای به بند مربوط به هدفمندی یارانه ها در بودجه 91 خبر داد و گفت: براساس این تبصره دولت حق جابه جایی اعتبارات موضوع هدفمندی یارانه ها ندارد و باید قانون را کامل و دقیق به اجرا برساند.

عماد حسینی با اعلام این خبر اظهارداشت: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق تبصره ای به بند مربوط به قانون هدفمندی یارانه ها اضافه شد که براساس آن دولت مجاز به جابه جایی اعتبارات موضوع این بند نیست و سهم تولید و بهداشت و درمان و بیمه بیکاری را باید به طور کامل به بخش های ذی ربط تخصیص دهد و یارانه اعمال شده در این قانون را به طور کامل انجام دهد.

وی افزود: کمیسیون تلفیق با تصویب این تبصره بر اجرای کامل قانون توسط دولت تاکید کرد تا اجرای این قانون مانند فاز اول ناقص نباشد.

به گزارش مهر، کمیسیون تلفیق مجلس با وجود آنکه روز شنبه 54 هزار میلیارد تومان برای اعتبارات هدفمندی یارانه ها به تصویب رسانده بود در جلسه امروز  10 هزار میلیارد تومان از ردیف بودجه 91 به این اعتبارات افزود و با اختصاص دو هزار میلیارد تومان برای بیمه بیکاری اعتبارات هدفمندی یارانه ها را به 66 هزار میلیارد رساند.

از این میزان 48 هزار میلیارد تومان برای سهم خانوار، 10 هزار میلیارد تومان سهم تولید و 6 هزار میلیارد تومان هم برای سلامت در نظر گرفته شده است و برای بیمه بیکاری نیز 2 هزار میلیارد تومان اختصاص می‌یابد.

کد خبر 169506

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز