مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت: 6 هزار نیروی خدمات شهری ظرف 48 ساعت پایتخت را از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی می‌کنند.

مجتبی عبدالهی در گفتگو با خبرنگارمهر با اشاره به حجم تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایتخت گفت: 3هزار 500 سازه تبلیغاتی موقت در سطح شهر به منظور نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات مجلس نهم نصب شده بود . همچنین 10 هزار متر مربع داربست بنرهای سفید نیز برای استفاده تبلیغاتی کاندیداها و لیست‌های انتخاباتی پیش بینی شده بود.

وی ادامه داد: با وجود چنین فضای گسترده‌ای برای تبلیغات باز هم نامزد های انتخاباتی و طرفدارانشان از مکان‌هایی غیر از محل‌های مشخص شده استفاده کردند و اقلام تبلیغاتی خود را بر روی هر دیوار و محلی نصب کردند.

معاون شهردار تهران با بیان این که به منظور همراهی هر چه بیشتر هیچ اعتراض و نقدی به این حرکت ها نداشته‌ایم گفت: اما انتظار می‌رفت مکان‌های مشخص شده بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفت.

عبداللهی با بیان این که پس از پایان انتخابات بیش از 6 هزار نفر از نیروهای خدمات شهری در مناطق 22 گانه شهر تهران اقدام به پاکسازی شهر ار فضاهای تبلیغاتی می کنند گفت: بیش از 250 واتر جت و 120 خودروی نیسان که مجهز به دستگاههای پاکسازی است ظرف حدکثر 24 تا48 ساعت تمامی اقلام تبلیغاتی انتخابات مجلس نهم را از سطح شهر پاکسازی و شهر را به حالت اولیه باز می گردانند.

وی با اشاره به افزایش تبلیغات انتخاباتی در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی گفت: چهارشنبه شب به دلیل پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی حجم تبلیغات بسیار بیشتر بود که نیروهای خدمات شهری آمادگی نظافت سطح خیابان ها را داشتند.

کد خبر 168860

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز