استقلال بعد از تساوی ناامید‌کننده مقابل شهرداری تبریز حالا خودش را برای دیدار با الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند، این در حالی است که آبی پوشان شرایط روحی مناسبی ندارند و برای خروج از این وضعیت نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز مقابل الریان دارند.

فوتبال

استقلالی‌ها دیروز تمرینات خود را پیگیری کردند ولی نکته جالب این بود که قبل از شروع تمرین پشت درهای ورزشگاه دستگردی معطل شدند.آنها به‌دلیل بدهی باشگاه به مسئولان این ورزشگاه اجازه ورود نداشتند ولی این مشکل در نهایت حل شد.حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال که در بازی با شهرداری تبریز مصدوم و تعویض شد، دیروز به‌دلیل ورم پا با سایرین تمرین نکرد و مجتبی جباری هم غایب بود.

ناراحتی بازیکنان

پرویز مظلومی بعد از بازی با شهرداری تبریز به‌طور صریح اعلام کرد که عده‌ای از بازیکنان استقلال کم کاری می‌کنند که حرف‌های او باعث ناراحتی تعدادی از بازیکنان شده است.این موضوع روز گذشته یکی از بحث‌هایی بود که بین بازیکنان مطرح بود و آنها معتقدند که هیچ‌یک از بازیکنان استقلال کم‌کاری نمی‌کنند.

مهدی امیرآبادی در این خصوص می‌گوید: «حتی یک نفر هم در استقلال کم کاری نکرد، من که منظور از کم‌کاری را نمی‌فهمم. در این فوتبال و با این شرایط اگر شخصی بخواهد کم‌کاری کند شرف ندارد.»آندرانیک تیموریان هم می‌گوید:«هر مربی می‌تواند در مورد عملکرد شاگردانش صحبت کند.

مظلومی نظرش را گفته ولی بازیکنان استقلال به هیچ عنوان کم‌کاری نمی‌کنند و از این اخلاق‌ها ندارند.اصلا چه دلیلی دارد کم کاری کنیم.»منصور پورحیدری سرپرست استقلال هم در مورد حرف‌های مظلومی می‌گوید:« اینطور نیست که بازیکنان کم کاری کنند.احتمالا مظلومی حرفش را به این شکل نزده چون می‌بینم که همیشه از بازیکنان تشکر می‌کند.»

صادق ورمزیار مربی و بازیکن سابق استقلال اما نسبت به حرف‌های مظلومی موضعی انتقادی دارد.او می‌گوید:« فکر می‌کنم کادر فنی استقلال از همه بیشتر کم‌کاری می‌کند. از ابتدای فصل مصاحبه‌های زیادی کردم و به این متهم شدم که استقلالی نیستم و می‌خواهم این تیم را تضعیف کنم اما واقعا اینطور نبود.از نوع تیم بستن مشخص بود که استقلال به مشکل می‌خورد.»

شاهرخ بیانی آنالیزور استقلال اما با حرف‌های مظلومی موافق است و می‌گوید: «صددرصد با حرف مظلومی موافقم. بازیکنانی مثل خسرو حیدری، تیموریان، پژمان منتظری یا حنیف عمران‌زاده خود را در زمین می‌کشند اما یکسری بی‌تفاوت هستند. وقتی به قرارداد بازیکن عمل نمی‌شود نمی‌توان مسائل انضباطی را سفت و سخت گرفت.»

آتیلا حجازی دستیار مظلومی هم در این خصوص تاکید می‌کند: «وقتی قهرمان جام حذفی شدیم خیلی از بازیکنان خیال کردند که با گرفتن سهمیه آسیا دیگر همه چیز تمام شده و بی‌خیال شدند. مشکلات دیگری هم وجود داشت ولی ترجیح می‌دهم حرف‌هایم را آخر فصل بزنم.»

در مورد حرف‌های مظلومی اظهارنظرهای مختلفی وجود دارد ولی خیلی‌ها معتقدند او می‌توانست در لیگ برتر نتایج بهتری بگیرد.مظلومی همیشه از فشردگی مسابقات و مصدومیت بازیکنانش گلایه کرد، این در حالی است که چنین اتفاقاتی برای سپاهان هم وجود داشت. این تیم هفته‌های زیادی بود که چند بازیکن تاثیرگذارش مثل محرم نویدکیا، فابیو جانواریو، سید جلال حسینی، احمد جمشیدیان، عماد رضا، برونو سزار و... را در اختیار نداشت و مثل استقلال درگیر بازی‌های آسیایی بود.

فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال اما در مورد دورشدن استقلال از قهرمانی لیگ می‌گوید: «این مسئله تنها به‌خود ما بستگی ندارد. عده‌ای از بیرون دوست نداشتند استقلال 2جام را بگیرد و تمام تلاششان را به کار بستند تا این اتفاق نیفتد. بدترین کار را در بازی با شاهین بوشهر انجام دادند که باعث شد روحیه بازیکنان تضعیف شود.

به هر حال یکسری از مشکلات دست به دست هم داد تا نتوانیم قهرمانی لیگ را کسب کنیم و متأسفانه بعضی‌ها که در زمین و مستطیل سبز کارایی نداشتند، به تبلیغ روی آوردند و با التماس، با این و آن ملاقات می‌کردند و حرف‌های غلطی را با دروغگویی مطرح کردند.» در این شرایط به نظر می‌رسد استقلال در پایان فصل خانه‌تکانی مفصلی در بخش مدیریت و کادر فنی خواهد داشت و اشاره فتح‌الله زاده به شایعاتی است که در مورد این تغییرات شنیده می‌شود.

کد خبر 168159
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز