همشهری آنلاین: دنیزلی پس از شکست سنگین مقابل تراکتورسازی جلسه‌ای طولانی مدت با بازیکنان برگزار کرد و پس از تمرین به خبرنگاران گفت: دو هفته دیگر صبر کنید.

کاپیتان پرسپولیس که از ابتدای تمرین گفته بود مصدوم است و چند دقیقه‌ای زیر نظر کادر پزشکی تیم تمرین کرد دقایقی روی نیمکت نشست و تمرین هم‌تیمی‌های خود را تماشا کرد.

وی سپس وسایلش را جمع کرد که برود. در همین لحظه خبرنگاران به سمت او رفتند تا با کریمی مصاحبه کنند اما کریمی گفت: «وقتتان را تلف نکنید چون مصاحبه نمی‌کنم.»

علاوه بر حضور بدون تمرین علی کریمی امروز تمرین پرسپولیس تحت الشعاع باخت‌های پی در پی این تیم بود. این تمرین پس از جلسه طولانی مدت دنیزلی و بازیکنان این تیم شروع شد.

او پس از این جلسه بازیکنان را به زمین برد تا آنها را تمرین بدهد. ابراهیم شکوری خیلی دیر به تمرین آمد و میثاق معمارزاده و علی کریمی هم که گفته بودند مصدوم هستند با کادر پزشکی تیم و جدا از سایر بازیکنان تمرین کردند. دنیزلی هم با رضا چلنگر مترجم جدید خودش در زمین تمرین حاضر شده بود.

مهر هم نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برای مشخص شدن وضعیت بازیکنان این تیم باید دو هفته دیگر صبر کرد، گفت: در مورد بازی روز گذشته دیگر حرفی ندارم و باید از امروز به بازی روز سه شنبه مقابل الهلال فکر کنیم.

مصطفی دنیزلی در پایان تمرین عصر جمعه تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: این ناراحتی ما طبیعی است، چرا که روزی بد را مقابل تراکتورسازی پشت سر گذاشتیم.

وی با تاکید بر اینکه حرفی برای گفتن ندارد، افزود: در لیگ برتر ایران اگر جزو چهار تیم بالای جدول قرار نگیرید، فرقی نمی‌کند که پنجم شوید یا دهم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امیدوارانه از آینده این تیم یاد کرد و گفت: ما باید تمام نگاه و تمرکز خود را روی بازی سه شنبه مقابل الهلال قرار دهیم و در آن بازی نتیجه لازم را کسب کنیم.

دنیزلی بی انگیزگی تیم پرسپولیس پس از دریافت گل را طبیعی خواند و گفت: زمانی که به این راحتی دروازه‌تان باز می‌شود، انگیزه‌های خود را از دست می‌دهید.

وی از عملکرد تیم پرسپولیس در نیمه اول دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز ابراز رضایت کرد و گفت: در مورد آن بازی دیگر حرفی ندارم و باید از امروز به بازی روز سه شنبه مقابل الهلال فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما بدون توجه به نتایج اخیر باید افکارمان را معطوف به بازی سه شنبه کرده و هواداران خود را در این بازی راضی کنیم. باید این طرفداران را به ورزشگاه بکشانیم و با حمایت آنها الهلال را شکست دهیم.

دنیزلی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید: فکر نمی کنید با گفتن اینکه باید 10 بازیکن از پرسپولیس بروند انگیزه شاگردانتان را پایین می آورید؟ گفت: دو هفته دیگر صبر کنید!

کد خبر 167993
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز