هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 12 اردیبهشت آغاز خواهد شد و پرسپولیس ساعت 17 در ورزشگاه آزادی میزبان الهلال عربستان خواهد بود.

ورزش  فوتبال

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که پرسپولیس و الهلال به‌ترتیب با 8 و 6 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و شکست دادن نماینده عربستان، پل صعود شاگردان دنیزلی به مرحله بعدی خواهد بود. پرسپولیس درصورت تساوی یا شکست در این مسابقه همچنان شانس صعود خواهد داشت ولی شاگردان مصطفی دنیزلی قصد دارند در تهران کار صعود را تمام کرده و به‌عنوان تیم اول از این گروه به مرحله بعدی بروند. بازی رفت 2‌‌تیم در عربستان با تساوی 1-1 به پایان رسید، ضمن اینکه در دیگر بازی این گروه الغرافه قطر میزبان الشباب امارات خواهد بود.

سرخپوشان تهرانی که در بازی‌های لیگ برتر با نتایج ضعیف هوادارانشان را خشمگین کردند، حالا به فکر جبران هستند و پیروزی مقابل الهلال می‌تواند باعث کم شدن انتقادها شود. پرسپولیس برای بازی امروز شیث رضایی، ایمون زاید و جواد کاظمیان که دچار مصدومیت بودند را در اختیار خواهد داشت و مهرداد اولادی تنها غایب این تیم است. در ضمن دنیزلی نام شکوری، محمد، معمارزاده، اولادی، کنعانی و شیری را از فهرست خود برای دیدار مقابل الهلال خط زد و 2 بازیکن هم امروز خط می‌خورند.

قوی‌ترین تیم هستیم

دنیزلی در آستانه رویارویی با الهلال می‌گوید:« در آسیا مسابقات مهم و حساسی را برگزار کردیم و نتایج خوبی گرفتیم و این روند را حتما ادامه می‌دهیم. وضعیت روانی پرسپولیس خوب نیست اما در لیگ قهرمانان آسیا روحیه خوبی داریم. در بازی امروز اعتماد هواداران از دست نمی‌رود و سعی می‌کنیم یک روز خوب را رقم بزنیم. مطلب زیادی برای گفتن نیست و من به مسئولیت خودم آشنایی دارم. » دنیزلی درباره نتایج خوب دور رفت و شروع ناامید‌کننده در دور برگشت تاکید می‌کند:«در بازی با الغرافه با یک حادثه در دقایق آخر روبه‌رو شدیم و گلی که خوردیم ما را تحت فشار قرار داد ولی امروز اجازه نمی‌دهیم این اتفاق رخ بدهد. ما بعد از بازی‌های انجام شده نشان دادیم در این گروه قوی‌ترین هستیم.»

دنیزلی این روزها با انتقادهای چند پیشکسوت پرسپولیس مواجه شده ولی او در مورد حمایت پروین و رویانیان در لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید:« به این حرف‌ها اهمیت نمی‌‌دهم و کار خودم را می‌کنم. من به خاطر موفقیت پرسپولیس آمدم و با قدرت به کارم ادامه می‌دهم تا این تیم را به هدفش برسانم.»

دنیزلی درباره فهرست اخراجی‌های پرسپولیس که حرف و حدیث‌های زیادی را به‌وجود آورده، می‌گوید:«هفته گذشته بعد از بازی با تراکتورسازی گفته بودم 10‌نفر از این تیم می‌روند اما سوءتفاهم شده بود. برخی خیال کرده بودند از این 18‌نفری که همراه ما بودند 10‌نفر می‌رود اما باید بگویم از فهرست 28‌نفره 10‌نفر می‌روند.»

هاسک سرمربی الهلال هم در مورد رویارویی با پرسپولیس می‌گوید: «پرسپولیس همیشه در لیگ قهرمانان هوشمندانه بازی می‌کند، مخصوصا با هواداران پروپاقرصی که دارد. در خانه 2 امتیاز را مقابل پرسپولیس از دست دادیم و با اتفاقاتی که در مسابقه رفت افتاد بازی امروز اهمیت زیادی پیدا می‌کند.»

کریمی: نباید کار به هفته آخر بکشد

علی کریمی کاپیتان پرسپولیس در آستانه این بازی می‌گوید: «از آنجا که تیم پیروز بازی ما برابر الهلال صدرنشین می‌شود و در مرحله بعد میزبان خواهد بود باید همه تلاشمان را برای کسب 3 امتیاز به کار بگیریم. الهلال از قوی‌ترین تیم‌های آسیاست. البته در بازی رفت ما موفق به کسب یک امتیاز در زمین آنها شدیم و از آنجا که تیم پیروز این بازی صدرنشین خواهد شد و در مرحله بعد هم میزبان خواهد بود باید همه تلاشمان را برای کسب 3 امتیاز به کار بگیریم. بازی بعدی ما خارج از خانه است و الهلال در هفته آخر میزبان است، به همین دلیل باید با گرفتن 3 امتیاز خیال خودمان را راحت کنیم.» کریمی درخصوص حضور هواداران پرسپولیس در این بازی تاکید می‌کند:

«آنها در بازی با الغرافه نشان دادند که در شرایط حساس کنار تیم محبوبشان هستند و امیدوارم در بازی امروز که حساسیتش به‌مراتب بیشتر است هم تیمشان را تنها نگذارند تا ضمن شکستن رکورد حضور تماشاگران که در اختیار خودشان است، پیروزی با ارزشی را هم به دست آوریم.»

کد خبر 168476
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز