همشهری‌آنلاین: دنیزلی با انتقاد از عملکرد پرسپولیس در برابر تراکتورسازی گفت: با این بازی که برخی بازیکنان ما انجام می‌دهند انگار به من می‌گویند: آقای مربی! سال آینده با ما ادامه ندهید! ما دو تیم داریم!

denizlee

مصطفی دنیزلی پس از شکست سنگین 4 بر یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز، با بیان این مطلب افزود: ما این روزها دو پرسپولیس داریم که یکی شب است و دیگری روز. بازی‌هایی که ما در لیگ برگزار می‌کنیم جزو شب است و بازی‌های ما در آسیا جزو روز!

وی در ادامه افزود: نوع بازی پرسپولیس نیز روز و شب است. یعنی وقتی حمله می‌کنیم و دنبال گلزنی هستیم شاهد نیمه روز پرسپولیس هستیم و وقتی دروازه‌مان باز می‌شود شب پرسپولیس فرا می‌رسد.

مصطفی دنیزلی به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت:‌ با این بازی که برخی بازیکنان پرسپولیس انجام می‌دهند انگار به من می گویند: آقای مربی! سال آینده با ما ادامه ندهید!

به گزارش ورزش سه؛ وی در این خصوص تصریح کرد: از بین 25 بازیکنی که در اختیار دارم حداقل 10 نفر هستند که برای فصل آینده روی آنها نمی‌توانیم حساب کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس از توضیح اضافه در خصوص دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی خودداری کرد و گفت: صحبت زیادی در مورد این مسابقه نمی‌توان کرد ما باز هم فرصت‌های زیادی به دست آوردیم که از آنها بهره لازم را نبردیم اما تیم تراکتورسازی به راحتی به گل رسید. به غیر از اینکه گل‌های ساده را نمی‌زنیم و در مقابل خیلی ساده گل می‌خوریم دیگر چه می‌توان گفت.

وی جو ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را عالی توصیف کرد و گفت: پرسپولیس قبل از ضربه پنالتی و حتی بعد از آن موقعیت و فرصت داشت اما متاسفانه در نیمه دوم و در شرایطی که به عقل من خطور نمی‌کرد گل خوردیم. من به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم این طور دروازه‌مان باز شود.

"به غیر از اینکه به تیم تراکتورسازی تبریک بگویم دیگر حرفی نمی‌ماند"، دنیزلی با بیان این جمله افزود: ما موقعیت خلق کردیم و تراکتورسازی از فرصت‌هایش استفاده کرد. به غیر از این آیا حرف دیگری می‌ماند؟! در یک بازی که به این سادگی دروازه‌مان باز می‌شود ثمره‌ای برای ما ندارد جز اینکه خواب را از چشمان‌مان سلب کند و ذهن‌مان را مشغول.

دنیزلی در پاسخ به این پرسش که "چرا از بازیکنان جوان در ترکیب تیم خود استفاده نمی‌کنید؟"، گفت: در حال حاضر در تیم پرسپولیس بازیکن جوانی که بتواند به من کمک کند ندارم. من دوست دارم به بازیکنان جوان فرصت دهم اما از این بابت دستم خالی است.

در خاتمه خبرنگاری از دنیزلی پرسید:" تیم شما با این نتایج به لیگ دسته یک سقوط نمی‌کند؟"، گفت:‌ چنین سئوالی خیالی است و قطعا‌ تیم پرسپولیس سقوط نخواهد کرد!

کد خبر 167931
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز