همشهری آنلاین: سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: صحبت‌هایی که محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص جذب بازیکنان خارجی این تیم در فصل نقل و انتقالات مطرح می‌کند کذب محض است.

قلعه نویی

امیر قلعه نویی در گفتگو با مهر، ضمن بیان مطلب فوق افزود: متاسفانه آقای جعفری، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفته است این بازیکنان خارجی که برای حضور در تراکتورسازی در فصل آینده با آنها قرارداد بسته شده با نظر و تایید من بوده است؛ در حالیکه این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

 سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی به "فلاویو لوپز" بازیکن فصل گذشته این تیم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ برتر تمام شده بود و من قرار بود در تراکتورسازی بمانم، به دلیل عملکرد خوب لوپز در فصل پیش، به آقای جعفری گفتم که بد نیست علاوه بر این بازیکن، در یک یا دو پست دیگر هم از بازیکنان خارجی خوب استفاده کنیم. به همین خاطر قرار بود با مدیر برنامه‌های فلاویو لوپز صحبت شود تا بازیکنانی در حد و اندازه‌های او جذب کنیم.

 قلعه نویی تاکید کرد: تا زمانی که من در تراکتورسازی بودم هیچ بازیکن خارجی برای تایید به من معرفی نشد. بنابراین آنچه که جعفری در مورد بازیکنان خارجی که با آنها قرارداد بسته می‌گوید، کذب محض است و این بازیکنان با نظر و تایید من قرارداد نبسته‌اند.

 وی در خصوص وضعیت خود در تیم استقلال نیز گفت: هنوز من قراردادی با باشگاه استقلال امضا نکرده‌ام و هیچ چیز مشخص نیست.

 قلعه نویی در خصوص جدایی فتح الله زاده گفت: طی دو روز گذشته چند بار با آقای فتح الله زاده تماس گرفته‌ام تا ببینم موضوع چیست، اما متاسفانه تلفن همراه ایشان خاموش بوده است.

 سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال در خصوص حفظ بازیکنان فصل قبل استقلال که قراردادشان با این تیم تمام شده و جذب بازیکنان جدید هم تصریح کرد: هدف اصلی من موفقیت استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر است، چون انتظارات هواداران استقلال از این تیم بالاست.

 وی تصریح کرد: مطمئن باشید من برای تسویه حساب شخصی به استقلال نیامده‌ام و هر بازیکنی که بدانم می‌تواند در استقلال تاثیرگذار باشد را حفظ خواهم کرد. البته نقاط ضعفی نیز وجود دارد که باید برای برطرف کردن آنها بازیکنان جدیدی را جذب کنیم.

کد خبر 172920
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز