همشهری‌آنلاین: آنچه می‌توانستیم انجام دادیم اما درلحظات حساس درست عمل نکردیم و این برایمان گران تمام شد

Guardiola

این ارزیابی جوزپ گواردیولا سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پس از تساوی 2-2 بارسلونا مقابل چلسی بود او با تاکید بر این نکته که نمی‌توانسته از بازیکنان بخواهد تدافعی بازی کنند گفت: آنچه می‌توانستیم انجام دادیم اما درلحظات حساس درست عمل نکرده و این برایمان گران تمام شد.  به بازیکنان گفتم که به حمله ادامه دهند، چون این کاری است که می‌بایست انجام می‌دادیم، در همین لحظه گل اول چلسی به ثمر رسید. بارسلونا نسبت به اصولش صادق بود، ما همان بازی را انجام دادیم که همیشه انجام می‌دادیم. وقتی به بازیکنان نگاه می‌کنم نمی‌دانم به آنها چه بگویم. آنها هیچ اشتباهی نکردند و من نمی‌توانم هیچ ایرادی بگیرم .

more  نبرد فشرده در نیوکمپ؛ تیر خلاص چلسی به بارسلونا - گزارش و عکس

گواردیولا در ادامه با خودداری از انتقاد به بازی مسی به دلیل آنکه نتوانست در دقایق ابتدایی نیمه دوم ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند، گفت:  تحسین مسی پایانی ندارد. از او به دلیل همه آنچه در تیم انجام داده تشکر می‌کنم. او کمک کرد تا ما هر روز پیشرفت کنیم.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که به کودکی که پس از این دیدار نخستین بار برای بارسلونا اشک ریخته چی می‌گفتید، اعلام کرد: به او می‌گفتم به باشگاه خوش آمدید، از این به بعد بارها گریه خواهید کرد. بعضی وقت‌ها لبخند می‌زنید، بعضی وقت‌ها شکست می‌خورید. حالا باید به فکر فصل آینده باشیم. آنچه الان از دستمان بر می‌آید این است که به چلسی تبریک بگوییم.

کد خبر 167826
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز