همشهری آنلاین: دبیرکل خانه کارگر گفت: خانه کارگر در دور دوم انتخابات مجلس نهم فهرست انتخاباتی منتشر نمی‌کند و از فهرست انتخاباتی صدای ملت حمایت می‌کند.

علیرضا محجوب در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب درباره آخرین وضعیت فهرست انتخاباتی «صدای ملت» در دور دوم انتخابات مجلس نهم گفت: دکتر علی مطهری، دکتر حسن غفوری‌فرد، خانم جلودارزاده و بنده در لیست «صدای ملت» قرار داریم.

وی در پاسخ به اینکه سرلیست «صدای ملت» کیست، گفت: لیست چهار نفره که دیگر این بحث‌ها را ندارد. البته دکتر علی مطهری و دکتر غفوری‌فرد از همه ما ارجمندتر هستند اما در سیستم ما (خانه کارگر) این مرسوم نیست که در لیست انتخاباتی سرلیست بگذاریم.

دبیرکل خانه کارگر خاطرنشان کرد: در لیست‌های انتخاباتی که تا کنون توسط خانه کارگر منتشر می‌شده هیچ موقع سرلیست نداشته‌ایم و اسامی نامزدهای حاضر در فهرست مطلوب‌مان را در لیست‌های مختلف جابجا می‌نوشتیم.

محجوب در پاسخ به اینکه "آیا منظورتان از اینکه در لیست «صدای ملت» سرلیست ندارید، این است که آن دسته از اوراقی که توسط خانه کارگر برای «صدای ملت» چاپ می‌شود، سرلیست ندارد." گفت: بله، نام چهار نفر کاندیدای «صدای ملت» را چاپ می‌کنیم ولی هیچ‌کدام را سرلیست نمی‌گذاریم.

کد خبر 167735
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز